Dag mensen,
Ik ben Stijn Kraft ,uit Susteren.
Ik rijd momenteel in een Witte Citroen ZX. Mooi ding, maar heeft een hoop problemen die waarschijnlijk het repareren niet meer waard zijn ,gezien de waarde van de auto.
Momenteel heb ik geen geld voor een nieuwe auto, maar nou wil het toeval dat mijn Tante haar Nissan Micra uit `88 weg wil doen. Als ik haar help met zoeken naar een leuk ander autootje, mag ik de Nissan hebben, anders gaat hij toch maar naar de sloop.
Waarom doe je zo`n auto weg, vraag je je dan af... Nou, hier komt de lijst (ahum) met defecten
1. Er moeten 2 nieuwe bandjes op
2. De remvertraging rechtsachter is niet optimaal
3. Klemmen van de hoes van de aandrijfas zijn niet meer goed
4. Stadslicht linksvoor is kapot
::)
BIG DEAL!
Dus, hoewel ik niet per se een nissan rijder ben, heb ik besloten dit autootje onder mijn hoede te nemen. Gaat uit de verzekering en de belasting en ik ga `m rustig aan opknappen. Is geen haast bij, de komende tijd rijdt de ZX nog wel.
Nou weet ik wel wat van Citroen en Opel en Volvo. Via een vriend weet ik ook wel e.e.a. van Volkswagen en Suzuki, maar van Nissan? Nee, helemaal niets. Ik vond de 100NX altijd een leuke auto, das alles dat ik van Nissan weet.
Dus... kunnen jullie me vertellen wat me te wachten staat als ik deze Micra overneem? Wat zijn zwakke en sterke punten? Zijn de kwalen die ik noem vaker voorkomend en, zo ja, wat moet er precies gebeuren?
Voor die vragen, en vast nog veel meer, heb i kme aangemeld op dit forum.
Ik hoor graag wara jullie me van dienst kunnen zijn en ,natuurlijk, ik jullie.
Groet!
Stijn.