Hallo, ik ben Tim, bouwjaar 1981 en afkomstig uit Belgiƫ. In Belgiƫ bestaat er geen algemeen Nissan-forum dus meld ik me hier maar even aan.
Binnenkort eigenaar van een donkergroene 5-deurs Nissan Almera (N15) hatchback, 1.4 benzine, editie Lagoon uit 1999 met 38.000 km op de teller. De auto via kennissen van mijn schoonouders kunnen aanschaffen, de huidige eigenaar heeft meer kilometers gelopen, namelijk 94 jaar en is naar een rusthuis gegaan. Recent gaan kijken en ik was direct verkocht, auto stond binnen, goed onderhouden, weinig km's, technisch in orde, de lak nog als nieuw en daarbij ook tegen een vriendenprijsj
e kunnen aankopen.
Deze komt er bij als 2e auto, dit is m'n 6e die ik aanschaf. De afgelopen jaren heb ik gereden in de Mazda 323 sedan (1995), Hyundai Pony Excel (1997), Mazda 323F BA (1997), Peugeot 206 SW Quiksilver (2004) en momenteel een SEAT Leon X-Perience (2016).
Ervaring met enkele Japanese wagens maar niet met Nissan, hier dus om te vragen en bij te leren. Fijne is dat het een no-nonsense auto is dus kan ik m'n onderhoud etc terug zelf doen zoals bij m'n eerdere auto's.
Foto's van de auto volgen later, deze staat momenteel nog gestald en zal vermoedelijk omstreeks april terug ingeschreven worden.
Met deze deelt hij alvast de garage...