Dag allemaal,
Ik ben weer terug. Iemand die blijkbaar nooit had gehoord van handenvrij bellen/spelen/surfen heeft mijn P12(2003) met mij erin aan de gesloten overweg op de rails proberen te duwen in 2020. Gelukkig had ik in mijn automaat een breed rempedaal en kon ik er met beide voeten op staan. Auto total loss. Het was geen leuke dag in 2020 toen een handelaar hem kwam opladen om hem naar een tweede leven in Afrika te begeleiden. Tot verleden maand dan met een Yaris gereden. Prima autootje, maar om daarmee in de zomer 2000km naar Spanje te rijden zag ik helemaal niet zitten. En moeder de vrouw heeft in die 2 jaren bijna niet gereden, kon maar niet wennen aan de handgeschakeld
e bak na 30 jaren automatisch in een Primera W10 en P12. Maar nu het goede nieuws. Ik heb in Duitsland een identieke P12 1.8 automaat gevonden, met onderhoudsgesc
hiedenis, en van de eerste eigenares. Ik kon het eerst niet geloven, onberispelijke staat. Waarschijnlijk altijd in een verwarmde garage gestaan, slechts 118.000 km op de teller. En nu is hij van mij.