Hi allen,
Na tijdje weggeweest te zijn uit het nissan wereldje heb ik de verleiding toch niet kunnen weerstaan en heb ik weer een nieuwe pareltje.
Mijn vorige topic hier in 2014 was een zwarte S13:
http://www.nissanclub.nl/oud/index.php?topic=50929.0Daarna 3 MX5'jes gehad en toen weer even terug naar een grijze S13 die ik nog altijd stiekem een beetje mis.

Door buitenlandse avonturen die mijn portemonnee helemaal hadden leeggezogen had ik sindsdien geen auto meer in bezit gehad.
Tot nu!Sinds gisteren een trotse eigenaar van een P11 GT.

Was eigenlijk niet echt opzoek naar een auto maar uit verveling toch even autoscout lopen checken. Zag deze P11 te koop staan en kon het niet laten om de verkoper te berichten.
Doordat mijn vader vroeger een; P10 GT, P10 1.6, P11 GT, P11 1.6 en als laats een P11-144 2.0 in bezit had, ben ik echt met deze wagens opgegroeid! Hoefde dan ook niet echt lang na te denken gezien ik de wagens al ken. Ritje vanuit Groningen terug naar Rotterdam heeft mij genoeg mogelijkheden gegeven om eens lekker op het gas te gaan. Wat heb ik dit gemist!
Heb al het één en ander op de planning staan dus hij blijft voorlopig nog wel even haha