Ik zit als Qashqai-rijder al enkele jaren met erg veel plezier op het Qashqaipassion-forum. De aanschaf van een Micra CC uit 2006 staat op stapel en ik ben dus hier terecht gekomen. Ik rijd met veel plezier een Qashqai van 5 jaar oud en dan nu een Micra er bij. Ik moet eerlijk zeggen dat we (mijn vrouw en ik) beide niet echte auto-fanatiekelingen zijn. Ik ben niet verliefd op Nissan maar ik rijd wel graag een betrouwbare auto. Ik heb hiervoor erg prettig een Toyota Verso gereden en mijn wederhelft rijdt nu een Suzuki Alto. De auto's gaan 4 keer per jaar door de wasstraat en van swirls liggen we niet wakker (we wisten niet wat het waren trouwens) De auto's zijn altijd keurig opgeruimd en gestofzuigd. Accessoires zijn niet aan ons besteed. De radio's zijn dezelfde die meegeleverd zijn en beide auto's zijn de meest eenvoudige uitvoeringen in de goedkoopste kleur (wit). De enige luxe bij de Qashqai is het safetypakket omdat ik graag parkeersensore n wilde. Normaal kopen we nieuw, behalve eventueel deze cc dan.
Ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben van deze Nissanrijder.