Auteur Topic: Nieuw hier  (gelezen 18635 keer)

Offline hvg

• NCN Forum Member
  • **
Nieuw hier
« Gepost op: 10:22:39, zondag 12 mei 2019 »
Ik zit als Qashqai-rijder al enkele jaren met erg veel plezier op het Qashqaipassion-forum. De aanschaf van een Micra CC uit 2006 staat op stapel en ik ben dus hier terecht gekomen. Ik rijd met veel plezier een Qashqai van 5 jaar oud en dan nu een Micra er bij. Ik moet eerlijk zeggen dat we (mijn vrouw en ik) beide niet echte auto-fanatiekelingen zijn. Ik ben niet verliefd op Nissan maar ik rijd wel graag een betrouwbare auto. Ik heb hiervoor erg prettig een Toyota Verso gereden en mijn wederhelft rijdt nu een Suzuki Alto. De auto's gaan 4 keer per jaar door de wasstraat en van swirls liggen we niet wakker (we wisten niet wat het waren trouwens) De auto's zijn altijd keurig opgeruimd en gestofzuigd. Accessoires zijn niet aan ons besteed. De radio's zijn dezelfde die meegeleverd zijn en beide auto's zijn de meest eenvoudige uitvoeringen in de goedkoopste kleur (wit). De enige luxe bij de Qashqai is het safetypakket omdat ik graag parkeersensore n wilde. Normaal kopen we nieuw, behalve eventueel deze cc dan.
Ik hoop dat jullie een beetje een beeld hebben van deze Nissanrijder. 

Offline Nissanwielmonteur

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • ja
    • Van Leijden
Re: Nieuw hier
« Reactie #1 Gepost op: 20:29:50, zondag 12 mei 2019 »
Hallo Hvg

Nou dat beeld heb ik wel.

Groetjes
Ton

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
« Reactie #2 Gepost op: 23:53:46, zondag 12 mei 2019 »
Welkom op het forum.

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #3 Gepost op: 09:55:27, maandag 13 mei 2019 »
Welkom!

Offline hvg

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #4 Gepost op: 19:31:43, vrijdag 17 mei 2019 »
Dank voor het welkom heten. Vandaag is de kogel door de kerk: we hebben een Micra CC uit 2006 gekocht. Net 19.000 kilometer op de teller. Van Ton nog enkele tips gehad en die in de koop meegenomen. Woensdag kan ik hem ophalen en mijn eega weet nog van niets. Eens kijken of ik haar kan verrassen. Als tie binnen is post ik wat foto's hier op het forum.