Auteur Topic: effe aanmelden.  (gelezen 56055 keer)

Offline mr.zap76

• Mr. Buy it NOW !
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Member of the month sept. 2007
    • JDMKULTURE
Re: effe aanmelden.
« Reactie #30 Gepost op: 12:20:20, maandag 09 juli 2018 »
ja dat krijg je met wat oudere auto's, de ellende van een ander op moeten lossen. die verborgen gebreken komen nu naar boven. ik hoop dat je hem weer goed kan krijgen. blijven leuke auto's!

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #31 Gepost op: 12:30:45, maandag 09 juli 2018 »
Ja zeg dat wel. Dacht koop een japaner heb je geen gezijk. Hahaha. Ben het met de bmw wel gewend. Maar achja. Weet nu waar ik aan toe ben. En ben nog steeds blij met de auto. Hij is wel een heel stuk makelijker aan te sleutelen dan bmw das een grote plus punt. Komt goed ben al zo blij dat me radio werkt.

En dub niks tegen jou he. Geloof zeker dat je goed werk heb vericht. Heb de auto bij een handelaar gekocht en weet dat ze daar ook klooien met auto,s dus ja wie weet wat ze allemaal geflikt hebben met die arme auto. Maar ze is is in goede handen. Ook al drijft ze me helemaal gek. Die keer dat ze wel goed loopt maakt ze weer een hoop goed. We hebben nu plan van aanpak. Enigste probleem weet niet of ik dit allemaal gemaakt krijg voor de apk. Die over 2 maanden afloopt maar kijken wel hoever we komen.
« Laatst bewerkt op: 12:32:47, maandag 09 juli 2018 door Wolf101 »

Offline Dubjesvis51

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
  • Sunny
« Reactie #32 Gepost op: 12:50:08, maandag 09 juli 2018 »
Zo dan! Das niet mis. zo ver ik weer is er nooit iets ingebouwd. Alleen een subwoofer. De ledjes zaten er al in. Zal t eens vragen aan die maat van me. Verder heb ik de apk, 2 x een beurtje, assen, dynamo, thermostaat, ruitenwissermo tor en de remmen gedaan. Ook de airco opnieuw gevuld. Dus een paar dingen zijn al gedaan.ik weet dat je niks tegen mij bedoelt hoor! Ik trek me er ook niets van aan. Ik vind het jammer dat je problemen hebt met de auto. Als mijn zus niet een nog grotere auto nodig zou hebben gehad, zou zij nog in de Primera rijden. het is namelijk wel een heerlijke auto.

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #33 Gepost op: 21:07:14, maandag 09 juli 2018 »
Hey dub, goed om te horen man  :coool:heb op een bmw forum gezeten en daar zijn ze wel wat gevoeliger. Achja is een oude auto met 3 ton op de teller hij  vroeg er 650 voor. Dan weet je hoelaat het is. Had al 1500 euro opzij gelegd voor achterstallig onderhoud. Maar ben daar al ruim overheen gegaan. Het is dat jij de auto kent. dat ik ook er mee doorga. Geeft toch echt een goed gevoel. Ook omdat ik nu weet waar ik naar moet kijken. Ga morgen kabel en nieuwe bougies  halen maff komt helaas wat later binnen ga ik niet meer redden voor me vakantie. Maar godzijdank heb ik me radio aan de gang. Want 1400km rijden zonder radio is ni tof.

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #34 Gepost op: 22:48:48, donderdag 26 juli 2018 »