Auteur Topic: effe aanmelden.  (gelezen 56015 keer)

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
effe aanmelden.
« Gepost op: 00:09:23, zaterdag 07 juli 2018 »
Hallo

Zit al een tijdje te loeren hier, en dacht ga me maar aanmelden hier. Ben 36jaar singel woon in zuid limburg.

Heb 10 jaar in bmw,s gereden maar echt betrouwbaar zijn ze niet rijden geweldig als ze het doen. Rij vaak op het circuit, maar na de zoveelste keer koel problemen te hebben, en draagarmen, die konstand kapot gaan. Besloten iets anders te kopen. Zat al een tijdje naar japans te kijken gtr te duur, supra niet te vinden, en duur. Lexus leek me ook wel leuk. Maar heb een subaru legacy die gekocht reed lekker maar maar was het net niet. Wilde geen inpreza die zie je te vaak. Na een tijdje rond geneust te hebben, mijn nissan premera p11 uit 1998  gevonden in me lievelings kleur viper blauw, dikke wielen er onder. is de sri uitvoering dus lekkere kuipstoelen en noem maar op. Was op slag verliefd,  hij vroeg maar 650 voor de auto. Er naar gekeken proef gereden en jes dit word hem de lagacy ingeruild en hem meegenomen.

Heb hem nu 2 weken en ben er echt gek op. Ligt goed op de weg wat me echt verbaasd. Helaas moet er wat dingen aan gemaakt worden .maar daar kom ik later op terug. In iedergeval hoop ik op een leuke tijd hier,  en hoop veel te leren hier.

Foto,s moet ik nog maken en plaatsen hier komt goed.

« Laatst bewerkt op: 00:18:44, zaterdag 07 juli 2018 door Wolf101 »

Offline Cherryrijder

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
Re: effe aanmelden.
« Reactie #1 Gepost op: 07:27:23, zaterdag 07 juli 2018 »
Welkom op het forum.

Offline Dubjesvis51

• NCN Forum Member
  • **
  • Sunny
« Reactie #2 Gepost op: 11:57:27, zaterdag 07 juli 2018 »
Heey welkom!
Dat is dan de Xhnx98 als ik me niet vergis. Top auto! Alleen lv boven fuseestuk vervangen en de maf. En blijkbaar de radio. Toen ie werdt ingeruild, deed deze t nog prima. Veel plezier!

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 12:10:30, zaterdag 07 juli 2018 »
Hey dubjesvis.

Dat is hem inderdaad. Was dat jou auto geweest.? Heb inderdaad dat i niet lekker loopt soms ja. Had al een vermoede dat het de maf was. Maar wouw hem eerst uit laten lezen. Alleen merk hier in rotterdam dat ze niet graag zien dat je met een oude auto aan komt rijden. Niemand wil me helpen. En de nissan heeft pas over 3 a4 weken pas tijd om hem effe uit te lezen. Beetje jammer dat.

Had inderdaad ook dat die zweefde over de weg. Maar goed dat ik effe een richting heb om te zoeken. Ja de radio heeft het gedaan toen ik hem omwisselde voor mijn eigen deed i het ineens niet meer. Alle zekeringen zijn oke. Zover ik kan zien geen kabelbreuk. Ben redelijk goed met sleutelen, maar van electra een leek. Zou niet weten hoe ik dit moet oplossen. Weet niet of het aan mij ligt of de auto maar niemand hier in capelle aan den ijssel wil me hier mee helpen of hebben geen tijd. We gaan over een paar dagen op vakantie naar noorwegen met de auto zou leuk zijn als i het deed hoop dat iemand me hier mee kan helpen of een gerage kent die me op weg kan helpen. Alvast bedankt. Zit echt met me handen in het haar hiermee.

Offline Mark N14 SR20DE

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 13:47:17, zaterdag 07 juli 2018 »
Hey dubjesvis.

Dat is hem inderdaad. Was dat jou auto geweest.? Heb inderdaad dat i niet lekker loopt soms ja. Had al een vermoede dat het de maf was. Maar wouw hem eerst uit laten lezen. Alleen merk hier in rotterdam dat ze niet graag zien dat je met een oude auto aan komt rijden. Niemand wil me helpen. En de nissan heeft pas over 3 a4 weken pas tijd om hem effe uit te lezen. Beetje jammer dat.

Als een Nissandealer pas over 3 a 4 weken tijd heeft om alleen even uit te lezen dan kwam ik daar nooit weer en zette ik dit met naam en toenaam op dit forum ;-)

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #5 Gepost op: 14:16:15, zaterdag 07 juli 2018 »
Als een Nissandealer pas over 3 a 4 weken tijd heeft om alleen even uit te lezen dan kwam ik daar nooit weer en zette ik dit met naam en toenaam op dit forum ;-)

Lijkt me niet de bedoeling Mark, om gelijk maar jan en alleman aan de schandpaal te nagelen.
Gewoon een andere dealer proberen dus...

@TS,

Welkom!

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #6 Gepost op: 14:16:19, zaterdag 07 juli 2018 »
Als jullie dat willen zet ik het hier wel op. Maar mag je zomaar een bedrijf zwart maken. Ni dat ik gelijk gezijk krijg met de forum. Ze dede erg moeilijk van ja is zomer veel auto,s voor buurten van de vakantie en zo. Al met al wilde ze me niet echt helpen. Zaten me ook te vertellen dat de auto te veel km had te oud en noem maar op. Had gezegt jullie hoeve niks te doen alleen uitlezen. Maarja ging dus niet gelijk. Maar niet alleen hun, probeer echt iedereen te bellen. Maar niemand die me wilt helpen. Of kan helpen of hebben geen tijd voor woensdag want dan gaan we op vakantie. Snap het echt ni. heb dit nooit gehad met me bmw,s hebben deze auto,s dan bepalde gebreken of zo waar ze zo bang voor zijn. Maarja ik geef het ni op. Heb al een maff besteld en die zijn fck duur  :yawnee:400 euro voor hella maar is ni anders onderstel wacht ik nog effe mee tot na me vakantie wil niet dat ze er aan beginnen en het niet af krijgen als ik weg moet.
« Laatst bewerkt op: 14:19:36, zaterdag 07 juli 2018 door Wolf101 »

Offline Dubjesvis51

• NCN Forum Member
  • **
  • Sunny
« Reactie #7 Gepost op: 16:54:25, zaterdag 07 juli 2018 »
Ben niet zelf de eigenaar geweest maar een goeie maat van me heeft deze gekocht op mijn advies. Hij heeft er zp'n 30000 mee gereden en toen is de auto naar mijn zus gegaan. Die heeft er 10000 mee gereden maar toen ingeruild voor een Forester vanwege de ruimte. De maf is altijd een twijfel geval geweest. Geen fouten er op maar omdat hij lui is onderin vermoed ik dat dit door een verouderde maf komt. Uitstoot was verder perfect. Als een bedrijf zegt dat een auto te oud is en te veel km heeft, mag je dat bedrijf lekker laten. Ook als ze niet even tijd hebben om te kunnen uitlezen.

Offline Mark N14 SR20DE

• NCN Forum Member
« Reactie #8 Gepost op: 17:00:32, zaterdag 07 juli 2018 »
Lijkt me niet de bedoeling Mark, om gelijk maar jan en alleman aan de schandpaal te nagelen.
Gewoon een andere dealer proberen dus...

@TS,

Welkom!

Is geen schandpaal... Gewoon ervaring delen waarvoor een forum toch is bedoeld ;-) 3 a 4 weken voor nog geen 5 minuten aan het consult??? Dan ben je als bedrijf totaal niet klantvriendeli jk en dan zou ik mijn conclusies trekken en daar nooit naar toe gaan...

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #9 Gepost op: 17:13:43, zaterdag 07 juli 2018 »
Dub leuk om te horen dat de auto bekent is hier. De auto heeft gebreken hij moet gekeurd worden in augustus. Hij loopt niet lekker nee. De uitlaat is lek want hij klinkt erg hard de abs en airbag lampje branden de onderstel moet aangepakt worden want hobelt er heen en weer. In de bestuurdersdeu r drilt iets de raam aan die kant gaat vlot omlaag maar moeizaam omhoog koferbak moet ook afgesteld worden, sluit niet zo mooi af. Zijn een hoop dingen maar vond het een mooi model en heb er vertrouwen in. Want ga woensdag er mee naar noorwegen, een rit van 16 uur. Dus ben benieuwd

« Laatst bewerkt op: 17:15:15, zaterdag 07 juli 2018 door Wolf101 »

Offline Mark N14 SR20DE

• NCN Forum Member
« Reactie #10 Gepost op: 17:42:38, zaterdag 07 juli 2018 »
Dub leuk om te horen dat de auto bekent is hier. De auto heeft gebreken hij moet gekeurd worden in augustus. Hij loopt niet lekker nee. De uitlaat is lek want hij klinkt erg hard de abs en airbag lampje branden de onderstel moet aangepakt worden want hobelt er heen en weer. In de bestuurdersdeu r drilt iets de raam aan die kant gaat vlot omlaag maar moeizaam omhoog koferbak moet ook afgesteld worden, sluit niet zo mooi af. Zijn een hoop dingen maar vond het een mooi model en heb er vertrouwen in. Want ga woensdag er mee naar noorwegen, een rit van 16 uur. Dus ben benieuwd

Ik heb geen p11 meer maar kan je zeggen dat er wel eens wat stuk gaat (ABS-sensoren voorzijde, draagarmen voor, (hand)remmen vast) en ze roesten maar ze blijven lopen... Die van mij was af na 500.000 en is op 3 cilinders (LPG) en 4 cilinders vanuit zuid Frankrijk naar Nederland gereden... Ik heb nu een Opel Vectra GTS Elegance als gezinswagen, rijd super (V6 3.2) maar heb wel last van een nog niet verklaarbaar euvel en dat is dat de motor er soms zo 15 sec mee ophoud (was een hele tijd weg maar gister had ik het weer even) Dit soort shit heb je met een Primera niet dus verwacht dat Noorwegen geen probleem zal zijn ;-)

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #11 Gepost op: 18:10:50, zaterdag 07 juli 2018 »
Oke thanks ja dit is me eerste japaner maar geeft me wel vertrouwen, heb dat nooit gevoeld in een auto haha
Met de bmw,s en audi,s had ik zoveel gezijk kwam vaak op de koffie bij de wegenwacht. Dus dat ik nu iets heb waar ik vwrtrouwen in heb. Is wel fijn. Vandaar dat ik het ni erg vind om er geld in te stoppen maar heb er vertrouwen in.

Offline Mark N14 SR20DE

• NCN Forum Member
« Reactie #12 Gepost op: 18:16:39, zaterdag 07 juli 2018 »
Oke thanks ja dit is me eerste japaner maar geeft me wel vertrouwen, heb dat nooit gevoeld in een auto haha
Met de bmw,s en audi,s had ik zoveel gezijk kwam vaak op de koffie bij de wegenwacht. Dus dat ik nu iets heb waar ik vwrtrouwen in heb. Is wel fijn. Vandaar dat ik het ni erg vind om er geld in te stoppen maar heb er vertrouwen in.

Nadat het gisteren na 2 maanden weer terugkwam heb ik voorzicht op marktplaats gekeken voor een p11 :P... Maar momenteel ff genoeg geinvesteerd in de Opel dus hopelijk vind ik het probleem nog voor de rit naar zuid-Frankrijk

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #13 Gepost op: 19:20:24, zaterdag 07 juli 2018 »
Ja ken het gevoel. Maar al te goed. Had een e46 330. Man als i reed was het echt super. Tot je gebeld word van de gerage, dat en simpele apk, uitmond in totaal los. veel bmw,s zeker de snelle, hebben last van gescheurde subframe,s mijn hele kofferbak zat er gewoon los in. Laat staan alles van de ophanging. Reed al een tijdje niet lekker. Maar dacht laat het na kijken met de apk. Bleek dus zodanig beschadigd te zijn. Dat het niet meer gemaaky kon worden. Ja weg geld had 7 duizend voor de auto gegeven en nog eens 4 voor achterstallig onderhoud. Ja en nu is i afgeschrven dat heeft pijn gedaan. Dat was voor mij ook afscheid van de duidsers.

Maar snap je punt. Maar als ik je advies kan geven zou ik niet blijven pompen in die auto. Want er komt een tijd dat i weg moet. En ben je dat geld kwijt. Heb het helaas op de harde manier geleerd. Maar snap dat je het nu ook niet weg wilt doen. Blijft moeilijk deze dingen.  :hamer2:
« Laatst bewerkt op: 19:24:00, zaterdag 07 juli 2018 door Wolf101 »

Offline Wolf101

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #14 Gepost op: 19:25:15, zaterdag 07 juli 2018 »
Maar hoop dat het goed gaat op vakantie naar zuid frankijk.