Hallo
Zit al een tijdje te loeren hier, en dacht ga me maar aanmelden hier. Ben 36jaar singel woon in zuid limburg.
Heb 10 jaar in bmw,s gereden maar echt betrouwbaar zijn ze niet rijden geweldig als ze het doen. Rij vaak op het circuit, maar na de zoveelste keer koel problemen te hebben, en draagarmen, die konstand kapot gaan. Besloten iets anders te kopen. Zat al een tijdje naar japans te kijken gtr te duur, supra niet te vinden, en duur. Lexus leek me ook wel leuk. Maar heb een subaru legacy die gekocht reed lekker maar maar was het net niet. Wilde geen inpreza die zie je te vaak. Na een tijdje rond geneust te hebben, mijn nissan premera p11 uit 1998 gevonden in me lievelings kleur viper blauw, dikke wielen er onder. is de sri uitvoering dus lekkere kuipstoelen en noem maar op. Was op slag verliefd, hij vroeg maar 650 voor de auto. Er naar gekeken proef gereden en jes dit word hem de lagacy ingeruild en hem meegenomen.
Heb hem nu 2 weken en ben er echt gek op. Ligt goed op de weg wat me echt verbaasd. Helaas moet er wat dingen aan gemaakt worden .maar daar kom ik later op terug. In iedergeval hoop ik op een leuke tijd hier, en hoop veel te leren hier.
Foto,s moet ik nog maken en plaatsen hier komt goed.