Hi all,
Na enkele jaren afwezigheid meldt ik me maar weer eens!
Na de verkoop van de Trackmera (P11 VE) heb ik eigenlijk altijd spijt gehad dat ik hem weg gedaan heb.
Mijn broertje is bezig met een nieuwe project en heeft de hand weten te leggen op mijn oude auto.
Het is dus zijn auto binnenkort waardoor de VE eruit gaat en in een P10 terecht komt.
Vanwege de emotionele waarde gaat de highport P10 motor voorlopig in de P11 zodat mijn oude auto wel zal blijven kunnen rijden.
Groot gebaar is dat de auto mij daarna geschonken wordt.
Helaas staat de Trackmera er niet meer zo best bij dus het wordt wel weer een soort van projectje om de auto weer in ere te herstellen. Die uitdaging ga ik graag aan!
Hoe het motorisch gaat zijn in de toekomst, geen flauw idee. Ik speel in gedachten wel met een betrouwbare low boost setup met de highport als basis. Maar zoals altijd: zoveel mogelijk resultaat met zo min mogelijk middelen en gedoe

Verwacht niet veel activiteit hier, maar wie weet komt er zo af en toe wat van me voorbij.
Ben tegenwoordig een drukke familieman namelijk. Heb met de auto verder geen concreet doel en dus alle tijd van de wereld.
Voor nu ga ik als de auto eenmaal terug is in de familie nog een Ring weekend doen met m'n broertje. Herinneren ophalen en nog eenmaal het ding de sporen geven.
Ciao!