Je bent volgens mij de eerste ja. Gefeliciteerd!
Mooie auto, met veel mogelijk om te personaliseren
.
Ondanks dat ik toen ik de nieuwe Micra meehad (als leenauto) ik mij hier eerst niet in thuisvoelde (voelde niet gelijk als een Nissan), heb ik mij toch vermaakt en het reed op de snelweg absoluut niet verkeerd. Of ik hem zelf ooit ook zou kopen, geen idee... wellicht als er een fijne automaat (geen CVT) beschikbaar komt.
Heb jij ook het BOSE geluidsysteem erin? Dat was ook behoorlijk goed!
Welkom op het forum.
Persoonlijk vind ik het een hele leuke auto om te zien en te rijden boven de 3e versnelling en 80 km/u.
Ik vind de benzine turbomotor verschrikkelij k zenuwachtig op het gaspedaal reageren met wegrijden. Eerst is er even niets en dan ga je er als een raket vandoor.
Direct moet je alweer je gas loslaten om te schakelen.
Nee geef mij de oude Dig-S maar. Veel fijnere motor.
Ik zou hem zelf niet kopen.
Verder vind ik dat er een andere naam op had gemoeten. De plank is m.i. volledig misgeslagen. Geloof dat we er 5 verkocht hebben sinds de introductie.
DIE auto, maar dan met de DIG-S motor van het vorige model inderdaad. Ik begrijp gelijk wat je bedoeld! Ondanks dat de K13 Micra geen hoogvlieger was in vele opzichten, was deze motor een geweldig zoals dat reed!
Ja het is inderdaad niet het succes wat ze ervan verwacht hadden denk ik. Dat hoor ik ook bij mijn dealer... Wel jammer. Ik ben van mening dat Nissan Nederland de wagen beter geen Micra had kunnen noemen, maar Sway (net als de concept toentertijd).