Ik zal de aftertalk maar even aftrappen. Ik geloof dat iedereen zo'n beetje de volgende werkdag gelijk moest werken, dus nog niemand is uitgerust geloof ik om even een topic te starten
Voor mij was het inmiddels de 10e jaargang naar JAE in Engeland. Deze keer op Peterborough Arena.
Nieuwe locatie voor mij (JAE schijnt in z'n beginjaren hier begonnen te zijn) en ik denk dat dit misschien wel de beste locatie is waar ik ooit voor JAE naartoe ben geweest.
Waarom de beste locatie? Asfalt. Op de andere locaties was vaak sprake van zandweggetjes, bulten, randen etc, een drama voor lage auto's. Al was met enige voorzichtighei
d / omrijden altijd wel een oplossing voor handen overigens.
Toch voor mij dit jaar toch een primeur. Ik was voor de 1e keer met mijn eigen auto ernaartoe.
Dit was overigens niet de planning. Ik ben altijd als bijrijder mee geweest, stukje kostenbesparin
g op de reis. Maargoed, dit jaar was door omstandigheden Kevin's auto onverwachts niet klaar voor de rit. Dus maar met mijn auto gereden.
Uiteindelijk waren we met z'n 10en present en hadden weer een mooie line-up om NCN te vertegenwoordi
gen (5 auto's).
De weergoden waren ons goed gezind, van donderdag t/m zondag werkelijk waar prachtig weer gehad. Ben zelfs bruin geworden
Elk jaar lijkt JAE een groter evenement te worden en zo ook weer dit jaar, het evenementen terrein was volgens mij ook groter dan plaatsen waar we eerder geweest zijn.
Waar vaak het gros op vrijdag/zaterdag arriveert, leek nu 90% al op donderdag er al te staan. Buitengewoon veel auto's.
Veel kwijlspul, o.a. een grote loods / hangar vol met uitsluitend GTR'en (95% R35's). De een met nog meer paarden dan de ander, een aardig kapitaal daarbinnen.
Ook erg veel vierkante old-school auto's, velen in uitmuntende staat. Heerlijk om naar te kijken
Verder met onze eigen NCN leden ontzettend veel plezier gehad, lachen gieren brullen. Lekker gegeten, veel gegeten (teveel wellicht), maar het was allemaal ook zo lekker.
Bootvaart woensdagnacht (heenreis), lekker wilde zee, beetje onstuimig. Gelukkig hadden we geen mensen bij die zeeziek worden.
Terugreis was stuk rustigere overtocht. Maandagochtend afgesloten met een deel van de NCN'ers met een ontbijtje bij de McDonalds.
Ik wil iedereen bedanken die mee is geweest voor weer een uitermate gezellige en geslaagde jaargang van JAE!
Datum voor 2018 was al bekend zag ik, dus ik zeg plannen maar!
Er zijn veel foto's gemaakt door de verschillende mensen, een deel zal vast al wel ergens op facebook zwerven.
Grtzz