Ik ben vanochtend weer even snel gaan kijken voor ik moest werken,
helaas ontzettend druk momenteel dus het verloopt me allemaal te langzaam, morgen iets meer tijd.
Nadat we er de accu op aangesloten hadden startte die vrijwel meteen, gelukkig.
Hij is vies onder de motorkap, maar verder ziet het er allemaal netjes uit en klinkt het ook goed.

Hij heeft zowel voor als achter elektrische ramen en ik ben helemaal verliefd op alle kleine dingetjes aan deze auto,
'Power Window'.

Ook dit vind ik een leuk detail, dat je de tankdop met een hendeltje opent, dat had ik nog nooit gezien.

Keer met de stofzuiger en een natte doek doorheen en hij is zo goed als nieuw.
De stoelen lijken viezer op de foto dan dat ze daadwerkelijk zijn.

Andere bandjes eronder en uiteindelijk ook andere velgen

Linksachter boven de wielkast wat roest gevonden, verder is die helemaal hard.

Heb er niet mee kunnen rijden helaas, aangezien die helemaal ingebouwd staat met andere auto's en ik geen tijd meer had. Morgenvroeg wordt ie er uit gehaald en mag die op de brug. De APK is verlopen aangezien die al vijf jaar stil staat, maar de huidige eigenaar (auto handelaar/monteur) heeft 'm toendertijd gekeurd en er waren geen gebreken. Dus het zal nu hoogst waarschijnlijk ook allemaal goed zijn. En dan mag die hopelijk morgen mee, eindelijk..
Toen ik 'm vertelde dat ik interesse had zag je aan z'n gezicht dat ie hem liever niet wil verkopen en daar kwam die uiteindelijk ook eerlijk voor uit. Vandaag vertelde ik dat ik lid was geworden van dit forum, binnenkort naar een meeting wil, en dat het voor mij niet zomaar een stuk blik is, maar een passie. Z'n ogen begonnen te stralen en er kwam een grote glimlach te voorschijn. "Nou meissie, dan is die voor jou en dan stuur af en toe maar een fotootje als die tussen de andere Bluebirds staat, en kom nog maar een keertje langs als die helemaal is opgeknapt!". Ik zal zorgen dat hij geen spijt krijgt van z'n verkoop.