Auteur Topic: Aftertalk nieuwjaarsmeeting 2017  (gelezen 12970 keer)

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
Aftertalk nieuwjaarsmeeting 2017
« Gepost op: 10:21:18, maandag 27 februari 2017 »
Gisteren hebben wij de nieuwjaarsmeet ing gehad. Ik was iets later dan afgesproken maar kon gelukkig nog ff meedoen met karten. Het waren elektrische karts en voor mij de eerste keer om te rijden met een tesla-kart... Niet zoveel geluid maar het reed super!! Na het karten nog wezen eten bij Malle Jan. Zoals vanouds was het lekker smullen daar. Ik heb veel gelachen en super gezellig gehad... Was dus wederom een geslaagde meeting. Tot de volgende meeting!!

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
Re: Aftertalk nieuwjaarsmeeting 2017
« Reactie #1 Gepost op: 13:41:58, maandag 27 februari 2017 »
Was erg gezellig, ik heb twee heats gedaan in de kart, ging best aardig voor dat logge lichaam. Goeie workout ook! :hamer:
Volgende keer met zijn tweeën de baan blokkeren Robert, dat zal ze leren.

Nog ff een ritje in Kai z'n r33 mogen meemaken, haha, wat een beleving. Heerlijk met die screamer pipe. (stiekem een beetje jaloers op het geluid)

Daarna met goede voornemens aan tafel gegaan bij de Wok, na het eerste bord waren de voornemens alweer overbord(haha)  en heb ik mezelf beloond met eten uit alle bakjes die te vinden waren.
Wel maar 1x een toetje gehaald, anders had ik de autorit naar huis niet overleefd denk ik. :smile:

Was weer als vanouds, op naar de poetsmeeting en lekker weer! Zal vanavond even wat foto's online gooien.
« Laatst bewerkt op: 13:44:26, maandag 27 februari 2017 door Radium69 »

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #2 Gepost op: 20:35:23, maandag 27 februari 2017 »
Vond het ook een geslaagde gezellige meeting!
Jarenlang niet meer in een kart gezeten, was wel weer leuk om die feeling weer mee te maken.
Vond mn snelste ronde ook niet eens zo heel slecht eigenlijk.

Lekker gegeten ook weer bij de wok, blijft elke keer weer smullen. Meer keuze dan je op kan. Moet me elke keer weer inhouden om niet met buikpijn naar huis te hoeven.

@Radium: Duurt lang!

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #3 Gepost op: 21:33:00, maandag 27 februari 2017 »
Kleine verzameling:

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 11:12:50, dinsdag 28 februari 2017 »
Was weer een erg geslaagde meeting! Heb geloof ik nog twee foto's van op de laatste parkeerplaats van wat auto's om het Nissan gerelateerd te houden, die zal ik zo nog even uploaden :smile:

Tnx allen voor jullie komst, was erg gezellig!