Auteur Topic: Even voorstellen Podde69  (gelezen 22018 keer)

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen Podde69
« Reactie #15 Gepost op: 19:25:56, dinsdag 28 maart 2017 »
Wellicht ff brainstormen bij Jan Manenschijn in Daarle. Die is vaak wel bereid te helpen, helemaal als je zegt dat je bij de Nissanclub zit.

Offline podde69

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #16 Gepost op: 20:33:18, dinsdag 28 maart 2017 »
Wellicht ff brainstormen bij Jan Manenschijn in Daarle. Die is vaak wel bereid te helpen, helemaal als je zegt dat je bij de Nissanclub zit.

Ja dat is zo,ze hebben me met een paar dingen al op weg geholpen...maa r het liefst wil ik het eerst natuurlijk zelf oplossen, voordat ik bij het minste of geringste weer huilend op de stoep sta ;)

Offline podde69

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: 18:58:59, woensdag 29 maart 2017 »
Paar keer de stekker van de achterlichtuni t er op en af gehaald..plots was het gepiep afgelopen en deed ie weer normaal.
Wellicht ligt het aan de stekker,dus die denk eens vervangen ofzo..

Offline hermanmb

• NCN Forum Member
  • *
« Reactie #18 Gepost op: 14:17:33, zondag 02 juli 2017 »
Een vraagje zijn  er nog update's voor het navigatie systeem? Heb zelf ook een p12.

gr. Herman

Offline podde69

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #19 Gepost op: 14:56:39, woensdag 05 juli 2017 »
Had zelf nog iets gezien op marktplaats,maar nog niet geprobeerd(heb meestal een losse er in hangen met update).
Hoe bevalt de P12?

Offline hermanmb

• NCN Forum Member
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 21:46:39, woensdag 05 juli 2017 »
Ja op marktplaats had ik gezien lijkt navigatie van 2012.
En als dat de laatste update is zijn we mooi klaar.

Auto rijd verder prima, motor is goed al moet ik zeggen als je 120 rijd ik hem graag in de 6e versnelling zet die er helaas niet in zit.
En heb het probleem dat als je stuurt het geluid van de radio nog wel eens harder gaat, of dat ie naar de CD-speler wil.
En wat ik raar vind is dat er een telefoon knop in zit maar dat daar niet standaard bluetooth of zo iets achter zit.

Verder wel een fijne auto, achteruit rij camera werkt mooi. Korte neus is ook ideaal bij inparkeren.

Gr. Herman