Goedeavond

Mijn naam is Ron en heb sinds gisteren een Nissan Primera P11-144 (net geleerd via google). Mijn eerste Nissan na een Opel vectra te hebben gereden.
Het gaat om een 1.8 hatchback uit 2000. Ben derde eigenaar. Eerste twee dagen al lekker wat kilometers gemaakt en het rijd fantastisch. Na een duitser te hebben gereden wilde ik weer graag terug naar een Japanse auto, gekeken bij een Honda maar dat was niks, gelukkig had hij deze Primera staan waar me oog gelijk op viel toen ik binnen kwam. Hij had alleen 2 nadelen, de kleine 1 op het kenteken en de voor mij hoge kilometerstand van 199.788km. Nog nooit eerder een auto gehad die zoveel kilometers had gemaakt. Maar er waren onderhoudsboek
jes aanwezig. Deze waren netjes ingevuld tot een kilometer stand van 198.000. Na een goede proefrit te hebben gemaakt was ik verkocht en de auto ook.
Plannen heb ik op het moment niet heel veel behalve Xenon en misschien andere wielen met de tijd. De rest zie ik nog wel, voor nu is het een ideale gezins auto met een enorme kofferbak ruimte. Nu even lekker inleren over deze auto en motor.
Plaatje bij het praatje:

Betere foto's volgen vanavond, tinypic werkte niet mee :(