Hallo! Ik zit al een poosje op het forum mee te lezen en heb ook al eens wat gereageerd op berichten en bedacht me dat het wel zo netjes is om me ook eens even voor te stellen

Mijn naam is Wouter, 33 jaar en tijdens mijn jeugd lang naast een nissan dealer gewoond en daardoor stiekem wel een beetje fan van nissan.. Daarbij komt nog dat mij vader me heeft leren autorijden in een nissan sunny florida

Die wagen zoek ik dus nog.. ik had al iets te positief mijn naam al veranderd naar 'wouterflorida' maar helaas (nog) geen resultaat.

Dus toen kwam er een almera op mijn pad! 90.000 km op de teller en boekje netjes bijgehouden. Enige mankementen zijn tot nu toe de 'dansende' toerenteller (heb er inmiddels een how-to van ontvangen (met dank aan Peter) en een eindemper die vervangen moet worden. Voor de rest zitten er inmiddels nieuwe speakers voor en achter in. De speakerkappen achter, komen uit een primera, evenals het stuur, die was maar 7,50 dus dat kon ik niet laten liggen. Het standaard stuur van een vroeg type almera is echt te dun en voelt erg goedkoop. Ook zit er nu een nieuwe radio in die van alle gemakken voorzien is! Ook heb ik nog een leuke set gti velgen gescoord via Jan Smeets, die velen hier wel kennen geloof ik. Daar heb ik nog zijn trots, de sunny, kunnen bekijken. Erg leuk! Helaas heb ik er inmiddels de meest waardeloze all weather banden onder zitten waardoor het voor geen meter rijdt. Vandaar dat ik weer even terug ben naar de standaard 14inch met fijne michelins.
In deze link zitten nog meer foto's van de laatste maanden. Groet!
https://myalbum.com/album/xAMIsEZMXAnh