Auteur Topic: Aftertalk NCN Eindejaarsmeeting 2016  (gelezen 14181 keer)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
  • Geslacht: Man
    • Mijn nissan 350Z
Aftertalk NCN Eindejaarsmeeting 2016
« Gepost op: 06:38:57, maandag 19 december 2016 »
Zo, even een aftertalkje typen met een ontbijtje erbij. Nog helemaal geen honger eigenlijk want gisteren veel te veel gegeten :hypocrite:

Zoals elk jaar weer een supergezellige meeting. Voor een keertje was het ook dusdanig prima weer, dat ik lekker met de Z ben gekomen. Dat was wel lekker. En het was heerlijk relaxt terug naar huis toeren, cc aan en op het gemakje door de mistbanken naar huis.

Dus dit jaar een keer geen kou lijden op de pre-meet, dus ook niet dat we met z'n allen in de Mac verstopt zaten.
Daarna balletjes gegooid op de bowling, ik geloof dat ik van alle NCN'ers wel ergens in de top18 sta :thumbsup:

Tot volgend jaar allen! :sintsmile:

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
Re: Aftertalk NCN Eindejaarsmeeting 2016
« Reactie #1 Gepost op: 09:40:58, maandag 19 december 2016 »
Was een zeer geslaagde meet .
Prima weer gister en natuurlijk ook een mooie opkomst .

De service bij de bowling baan was weer prima ondanks dat onze persoonlijke serveer chinees er niet meer werkt.

Al met al weer een hele leuke dag gehad

Bedankt voor de gezelligheid allemaal!

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #2 Gepost op: 10:05:58, maandag 19 december 2016 »
Was weer als vanouds, madame heeft het ook naar haar zin gehad, je weet maar nooit wat je aantreft op zo een meeting natuurlijk. :hamer:
Tijd vloog eigenlijk weer voorbij, het weer was prima.

Nog even het oude witte telefoontje opgeladen om nog een paar foto's te maken.
Zal eens kijken of ik ze vanavond online kan gooien.

Het bowlen ging voor géén meter, :worshippy: maar goed, ik ben dan ook beter in eten. :vork:

Bedankt allemaal voor jullie gezelligheid en gekkigheid, heb er van genoten. :loves:

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #3 Gepost op: 10:07:57, maandag 19 december 2016 »
Ondanks ik deze meeting helemaal vergeten was, was ik toch net op tijd voor de meet & greet. Iedereen gegroet, macje gehaald en toen met z'n allen richting de bowlingbaan. Daar eerst een drankje gedaan en daarna een uurtje bowlen :D. Na het bowlen lekker smullen!! Het eten was weer super, net als voorgaande jaren.

Ook dit jaar was het weer super gezellig en goed geregeld. Dit is toch wel 1 van mijn lievelingsmeet ing, met z'n allen het jaar afsluiten.

Bedankt iedereen en tot volgend jaar!

Offline thepope2

• NCN Club Member
  • *
  • 12valve Aficionado
« Reactie #4 Gepost op: 13:34:14, maandag 19 december 2016 »
Voor ons ook weer een hele toffe Meeting!
redelijk weer, goede sfeer bij de mac, Leuk bowlen en goed gegeten!

allen bedankt, en tot de volgende!

mijn (best wel amatuer) foto's!

Cheers
JAn

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
« Reactie #5 Gepost op: 21:12:09, maandag 19 december 2016 »
Ja het was wederom weer te snel voorbij en heb het weer prima naar me zin gehad.
Leuke gasten allemaal bij dat NCN!!
Ballen zijn wel niet zo me ding maar ik had het idee dat ze vaker wat raakte dan in de goot terrecht kwamen.
Eten was meer dan genoeg en lekker dus ook al wederom geslaagd.

Thuisreis vond ik gelukkig nog een stel die voor een groot deel dezelfde kant opgingen en ook nog eentje die me ff voor liet gaan bij een stoplicht :smile:
Altijd leuk treintje rijden,het laatste deel wel ff spannend in de dichte mist maar ja gelukkig kan ik dat deel van nederland wel dromen inmiddels.

Hierbij bedank ik eenieder die aanwezig was voor dit feestje en we gaan er weer een mooi jaar van maken met tussendoor van NCN feestjes :smile:

JW of Willem nou ja Jan Willem mag ook :smile:

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #6 Gepost op: 22:34:15, maandag 19 december 2016 »
Zoals het de afsluitmeet betaamt, was het ook dit jaar weer prima te doen!! Vorig jaar heb ik hem helaas over moeten slaan (eerste keer volgens mij sinds ik bij NCN ben...) Maar dit jaar had ik er weer tijd voor! :) In eerste instantie hoefde ik niet te voetballen, maar daar bleek een bekerwedstrijd tussendoor te zijn gekomen. Die heb ik maar aan me voorbij laten gaan ;) In de plaats daarvan kreeg ik de ingeving om naar Den Bosch te rijden voor het Mega Trucks Festival. Mooie trucks gezien daaro en (onbedoeld :P ) m'n collectie modeltrucks weer een beetje uitgebreid.

Toen meteen door naar de pre-meet waar het idd warmer was dan dat ik me van voorgaande edities kan herinneren. Een beetje bij gekletst en toen was het alweer tijd om door te karren naar de ballenbaan annex vreetschuur. Ik moest in het begin nog erg inkomen om die bal op het juiste spoor te mikken en dat heeft de tweede ronde wel vruchten afgeworpen! De gourmet was zoals we gewend zijn, heerlijk lekker! Alleen ja... die serveer(st)der die er toch altijd nog een bepaalde draai aan weet te geven... die misten we met z'n allen toch wel ;) Hoe heet de nieuwe vaste tafeldame eigenlijk..?? :P :)

Al met al dus weer prima geslaagd!! Foto's heb ik niet gemaakt. En voor komend jaar ga ik proberen om toch weer wat vaker op meetings te zijn gedurende het jaar... Mja, mij kennende: ge wit nooit he! :P