Auteur Topic: een juke voor hitandrun  (gelezen 8601 keer)

Offline hitandrun1970

• NCN Forum Member
  • *
een juke voor hitandrun
« Gepost op: 20:24:30, zaterdag 08 oktober 2016 »
hallo nissan fans,

ik ben ruud net boven de 40  :shutup: en sinds een paar weken de gelukkige eigenaar van een witte juke 1.6 acenta uit 2013 met 53.000km

na 25 jaar toyota gereden te hebben ben ik over gestapt naar nissan, de laatste toyota corolla heb ik 12 jaar (114.000km) gehad en eigenlijk is er nog nooit een lampje stuk gegaan maar ik wilde een auto met een wat hogere instap helaas kon ik niet slagen bij toyota dus ben ik verder gaan kijken.
de juke vond ik altijd al wel een leuke auto, maar nissan oke, over het deel renault had toch mijn twijffels.
maar goed alle vooroordelen opzij gezet "het is een nissan" en serieus werk gemaakt van de juke.
ik ben nogal een zeikerd dus krassen/deukjes en andere gebruiksschade erger ik me eigen dood aan.
na 3 jukes was het raak in ridderkerd stond een witte in bijna nieuwstaat, zonder navigatie en achteruitrijca mera maar heb liever een hele nette auto dan die 2 extratjes.

de velgen zijn nog als nieuw geen krasje te bespeuren, kofferbak, stoelen, dashboard in onberispelijke staat.
het enigste aanmerking die ik had was dat er wat speling op de versnellingspo ok zit, maar na wat navraag schijnt dat geen kwaad te kunnen.
de vorige eigenaar moet een liefhebber geweest zijn net als ik, heb al een paar keer gehad dat vrienden dachten dat het een hele nieuwe was.

ik heb de juke inmiddels 4 weken in mijn bezit en het is echt een feest om in terijden, wel heb ik de achterramen en de achterruit laten blinderen voor een nog stoerdere uitstraling.
vanmorgen heb ik een nieuwe set banden laten monteren ipv een set winterbanden heb ik nu vredestein quatrack 5 all season 225/55/17 onder de juke.
de koplampen heb ik vervangen door Phillips  H4 Whitevision met de daarbij behorende stadslichten.
met de juke ga ik normaal gesproken 6000/6500 km per jaar rijden, verder rij ik nog ongeveer 20.000km p/j met mijn kawasaki Z1000SX en 175.000km p/j met mijn volvo fh4 420pk door heel europa.

groeten ruud

Offline Stefan Diesel

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
Re: een juke voor hitandrun
« Reactie #1 Gepost op: 21:19:42, zaterdag 08 oktober 2016 »
Prachtige Juke zeg! Veel plezier ermee!  :thumbsup:

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Mitsubishi Colt CZT