Dag
Bij deze zal ik me eerst even voorstellen.
Ben Jan Willem Bakkum en ben in bezit van een '90 Nissan 300ZX Twin Turbo.
Deze auto gekocht met in het achterhoofd dat er het 1 en ander wel aangedaan moet worden. Maar ben zelf redelijk handig dus daar maak ik me niet druk om.
De motor liep op 5 cilinders. Aangezien 1 injector niet meewerkte zal ik deze moeten vervangen. Maar ja. Je kunt voor de dremel methode gaan. Maar ja de injectoren zijn wel de early versie. Dus heb de Upperplenum verwijderd en de oude injectoren verwijderd. Nu heb ik bij ZSpeed Performance 6 nieuwe 370cc injectoren besteld. Ook een adapterkit dat deze nieuwe injectoren op de oude brandstofleidi
ng past. Deze injectoren gaan toch iets langer mee dan de Early versie. Nu afwachten wanneer deze binnenkomen.
De auto heeft 2jaar stilgestaan. Dus zal wel meerdere dingen aanmoeten passen.
De auto op zich ziet er nog prima auto. Carroserrie is hard. Zit 1 heel klein puntje roest. De auto zal ik volledig moeten poetsen.
Omdat de auto zolang stil heeft gestaan zal ik de remmen weer gangbaar moeten maken. De velgen moeten eraf maar deze zitten met velgsloten vast en je raad het al. Geen slotbout sleutel erbij. Dus hier moet ik even mee bezig.
Het uitlaatsysteem wat eronder zit is een Custommade uitlaat met 4eindpijpjes. Er zit ook een openluchtfilte
r op en een grotere intercooler.
Het is een automaat.
Hier wat foto's

Hopende dat ik ook veel informatie van deze site kan afhalen.