Hallo beste leden,
Mijn naam is Willem en ik ben 23 jaar oud. Ik ben sinds kort zeer trotse eigenaar van een Nissan Skyline R33 GT-R Vspec van 1995. Ik ben momenteel nog (geen rijke) student te Groningen waar ik Fysiotherapie studeer. Ik heb door de jaren veel met auto's geknutseld in mijn vrije tijd en flink gespaard natuurlijk voor deze huidige wagen.
Meer over mijn wagen:
Ik heb de auto laten importeren via Sam Woo, oftewel SW Performance. De reden waarom ik dat heb laten doen is omdat ik veel goede recenties van vrienden, collega's kreeg. Na een gesprek bij Sam heb ik een lijst gekregen aan wagens die nog moesten binnen komen vanuit Japan.

Dit was de foto waar ik op slag verliefd op werd, dit moest hem worden!
Ik heb de wagen eind April gereserveerd en is op 30 Juni gearriveerd in Hoogeveen.

Momenteel staat de wagen nog steeds in Hoogeveen (na bijna 3 maanden gewacht te hebben). De RDW deed moeilijk over de kleine platen want de kenteken plaat was zoveel mm te hoog van de grond...
De wagen word rond 8 Augustus gereed gemaakt voor het ontvangen. Hier zit een voordeel en nadeel aan.. Voordeel: Er is meer tijd om de auto in perfecte staat te brengen. (niet dat er iets mis mee was) Nadeel: WACHTEN

Zo stond mijn wagen er bij toen ik even op overwachts bezoek kwam.

Ik zal meer foto's posten zodra ik de wagen zal ontvangen. Ik hoop dat ik jullie een goed beeld heb kunnen geven van mijn wagen en mijzelf natuurlijk. Als er vragen zijn dan mag je die gerust stellen!
Groet,
Willem