ja ik maak/verbouw/bouw vrijwel alles zelf. Ik heb er assen van een Patrol Y60 ('88-'96) onder gebouwd omdat deze sterker zijn als de standaard 160 (voor)assen. Bij de 160 assen had ik weliswaar voor en achter een inschakelbare sper maar nu heb ik achter een sper en bouw ik in de vooras een LSD sper.
Qua veeruitslag is een 160 ruk dus heb ik Toyota Hilux IFS achterveren aan de voorkant gebouwd met de veerhanger achter i.p.v voor. Dat betekend een nieuwe dwarsbalk en zelf ophangpunten maken. Het moet allemaal ook nog wat recht want je wilt wel rechtdoor gaan als je op de weg rijd.

Achter heb ik alleen langere veer schommels en de as onder de veer (net als voor)

Omdat het ook nog een beetje goed en veilig moet sturen heb ik de stuurderij ook veranderd. Ik heb een stuurarm gemaakt welke bovenop de fusee komt en vast zit met ARP bouten.

Omdat de hoek van de tussenas niet te groot moet heb ik de uiteinden van de as los gesneden en onder een andere hoek weer vast gelast. Tevens wat meer caster gegeven zodat de Patrol lekker rechtdoor gaat en de wielen makkelijk terug naar de rechtuit stand gaan bij stuur los.

Ook is de as aangepast i.v.m de bladveren:

De motor met de 280zx injectie en spaghetti spruitstuk welke is aangepast voor de PTO lier as:

En wat er straks op de "nieuwe" L28 komt: