Auteur Topic: After(_)sun(ny) meeting summermeet 9+10 juli '16  (gelezen 15505 keer)

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
After(_)sun(ny) meeting summermeet 9+10 juli '16
« Gepost op: 23:01:42, zondag 10 juli 2016 »
Ik ben ondertussen weer ff thuis vanuit Oegstgeest (en Haarlem) en ben daar vandaan gekomen na enorm genoten te hebben van een zeer geslaagde en gezellige zomermeet!! :D Blijkbaar is er zaterdagmiddag nog iets van nat uit de lucht gekomen, maar daar heb ik geen last van gehad ;) Fijne, kleine camping om te overnachten, waar we van 18.00 tot 23.00uur enorm genoten hebben van de BBQ kunsten van onze Edster! :) Alcohol heeft daarbij ook aardig gevloeid.. ;) Na een vrij warm nachtje en een lekker ontbijtje zijn we om 11.00u aangevangen met de door de Thom en Eline goed uitgezette toertocht! Super weer gehad om deze te rijden en lekker kunnen genieten van de omgeving (en de vele bootjes :P ).
Het is een dusdanig lange dag geworden vandaag dat ik de F1 niet heb kunnen zien, maar onderweg ben ik goed op de hoogte gehouden door Leon! Lees ik net zelfs dat Max nog tweede geworden is ook! :) Thuis aangekomen rond 18.30u en wederom lekker van een BBQ genoten :). Nu weer thuis en in de 'heisa' nog eens vergeten dat om 21.00u de Euro2016 finale begon :P Tweede helft gekeken en nu tijd voor de verlenging. Ofterwijl zeer goed geslaagd NCN Sun(ny)(mer) weekend geweest!! :D :D
« Laatst bewerkt op: 23:04:21, zondag 10 juli 2016 door masterpivo »

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
Re: After(_)sun(ny) meeting summermeet 9+10 juli '16
« Reactie #1 Gepost op: 20:48:01, maandag 11 juli 2016 »
Zo dan! Pieter heeft zo te zien al heel veel gezegd over de afgelopen zomermeeting :thumbsup: Dank daarvoor Pieter!

Zaterdagmiddag lekker op tijd bij de camping aangekomen en daar tussen de buien door de tenten opgezet. Toen alles eenmaal stond is er daarna gelukkig geen druppel meer gevallen. We werden in het begin wel een beetje aangekeken door de rest van de campinggasten met een 'oh *censored* een club losgeslagen jongeren met auto's'- blik. Gelukkig zijn wij een hele nette en normale club dus heeft men nergens last van gehad :smile: Zoals het hoort.

Zalige BBQ by Edwin en Valeria (ZALM!  :heart: ), lekkere pilsjes, veel gezellige gesprekken, gelachen en genoten van de droge gein van Gerard (baas!). Ook nog even in beide Bluebirds gezeten en mezelf weer een hoop laten vertellen door de heren eigenaars. Leuk!

Na een ietwat gebroken tentnacht en een goed ontbijtje alle spullen weer opgeruimd, de auto's ingeladen en rond 11 uur van de camping vertrokken. Even na 11 uur ging de puzzelrit van start welke voor iedereen aardig goed te doen was gelukkig! ;) Waren we blij mee. De lunch aan het water in Leimuiden was heerlijk en het weer kon gewoon niet beter! We hebben een lekker kleurtje opgedaan in ieder geval.

Rond de klok van half 5 was iedereen weer veilig gearriveerd op het eindpunt van de rit in Oegstgeest en kon men de onderweg verzamelde puzzelstukjes samen gaan voegen tot een afbeelding van hun eigen wagen. De rit naar huis daarna verliep rozig van de zon en voldaan van de gezelligheid en het goede eten!

Als organisatoren hebben wij het heel, heel erg gezellig gehad met jullie allemaal! Heerlijk weekend zo! Iedereen nogmaals bedankt :loves:

xx

Eline & Thom

Ik heb hier een paar plaatjes, maar volgens mij zijn er wel meer gemaakt ook door anderen:

Gerard denkt er het zijne van op de camping. Hij noemt dit zelf zijn 'interessante pose'.

De club zit hoor. Tijd voor pils.

Stalen (met hier en daar wat oxiden) rossen.

De chef is er klaar voor.

Onze voorzitter arriveerde in grote stijl te laat en kon praktisch tegen zijn Bluebird aan slapen. Geilpijp.

Aftermath.

De troon- en balzaal van Hare Majesteit de Koning Taal en zijn vrouwe Valeria:

Een onvervalste en zonnige lunchfie van de gehele aanwezigenlijs t:

Mijn lieftallige assistente hangt de puzzelstukjes in de enveloppen op tijdens de puzzelrit. Dikke Infiniti ook trouwens!

Zijaanzichtje van de koets in kwestie tijdens de puzzelrit.

De wanhoop nabij zodra het lang duurt voordat de eerste finisht.
« Laatst bewerkt op: 20:53:25, maandag 11 juli 2016 door Thom_Primera22 »

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
« Reactie #2 Gepost op: 22:54:14, maandag 11 juli 2016 »
Geweldig verslag Thom :smile: Van genoten ondanks dat ik er niet bij kon zijn toch een beetje het gevoel dat ik er wel was. Maar de Bluebird's waren goed vertegenwoordi gd dus dat maakt het een beetje draagbaar ;)

Offline Gibeon

• NCN Forum Member
  • **
  • Bluebird T12 '87
« Reactie #3 Gepost op: 13:25:55, woensdag 13 juli 2016 »
Mooi verslag Thom! Ik heb hier nog 1 foto aan toe te voegen:

De montage van de BBQ met behulp van origineel Nissan-gereedschap.  :loves:

Nogmaals complimenten aan Eline & Thom voor de organisatie en Edwin & Valeria voor de BBQ! Was een heerlijk weekendje zo.

Offline masterpivo

• NCN Forum Member
« Reactie #4 Gepost op: 22:15:04, woensdag 13 juli 2016 »
Goede samenvatting met dito fotoverslag erbij Thom! ;)

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #5 Gepost op: 12:43:52, zondag 17 juli 2016 »
Geweldig weekend gehad met een hoop lol en weer nieuwe leden leren kennen.

ik heb zelf maar 2 fotos gemaakt van de uitstekende bbq van edwin, lekkerste zalm die ik ook heb gegeten :smile:

helemaal lam, perfect op temperatuur

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
« Reactie #6 Gepost op: 21:25:46, donderdag 21 juli 2016 »
Lieve allemaal!

Alle deelnemers krijgen van mij een berichtje met daarin de gemaakte kosten per persoon voor de camping en de lunch in Leimuiden.

De kosten van de BBQ worden afgehandeld door Edwin. Dit werkt voor ons beter :smile:

Bij mij wordt alles binnen nu en een paar dagen afgeschreven dus ik zou het fijn vinden als jullie je deel op korte termijn naar mij overmaken :loves:

Groet,

Thom

Offline masterpivo

• NCN Forum Member
« Reactie #7 Gepost op: 21:25:55, donderdag 28 juli 2016 »
Hier nog een paar fotootjes die ik heb geschoten terwijl we stonden te wachten voor aanvang van de puzzelrit.

En dankzij het heeeeele goede weer waren wij niet de enigen die daar van genoten! Dit hebben we meermalen mogen ondervinden tijdens de tocht! :) Je zou veel fietsers verwachten, maar dat viel nog wel mee. Het was vooral op het water te doen in deze regio :)

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #8 Gepost op: 21:36:27, woensdag 17 augustus 2016 »
ik heb nog geen bericht ontvangen omtrent de kosten van de bbq, heb ik iets gemist ?

Offline Edwin87

• NCN Bestuur
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 21:47:40, donderdag 18 augustus 2016 »
Die moet ik nog rondsturen... veel te druk met werken momenteel
Ik zeg altijd maar zo, wat in het vat zit verzuurd niet!

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #10 Gepost op: 11:38:13, vrijdag 19 augustus 2016 »
dan wacht ik rustig af :smile:

Offline masterpivo

• NCN Forum Member
« Reactie #11 Gepost op: 22:39:02, vrijdag 19 augustus 2016 »
Goed dat jullie erover beginnen! Ik was het alweer glad vergeten! :P...
Maar als Edje een PB rondstuurt tegen de tijd dat hij alles op orde heeft, zie ik die wel verschijnen! ;)