Hallo allemaal,
Mijn naam is Lucas, alias Loekaaz, 25 jaar, en ben technisch schrijver en engineer voor o.a. Nissan Europa. Ik ben werkzaam voor een bedrijf dat verantwoordeli
jk is voor Service Manuals(voor de monteurs) en Owner's Manuals (instructieboek
je in je dash).
Daarnaast sleutel ik veel aan mijn eigen auto's en die van vrienden/familie. Ook ben ik moderator op het forum van Stance|Works. Wellicht bekend onder een aantal van jullie.
Ik heb geen Nissan, maar ben wel van plan om op korte termijn voor een 370Z te gaan kijken. Ik heb wel een tijdje een Juke dCi gehad als auto van de zaak in Frankrijk.
Op dit moment rijd ik een Mercedes Benz CLK 500. Hoewel ik zeer tevreden ben over deze auto, wil ik uiteindelijk toch iets meer richting sportiviteit met een handbak.
Ik heb ooit het geluk gehad om bij Nissan met een 370z Nismo (die Driver's Academy dingen) te rijden en was meteen verkocht.
Naast mijn CLK heb ik ook nog twee W124 E-klasse projectauto's.

Werkplaats van Nissan Europe in Frankrijk (toen de Z52 murano nog een prototype was)

GTR N-attack pack die we hebben geprepareerd:

Op dit moment registreer ik mij om mij in te lezen in het forum op 370Z gebied en omdat ik een partij officiele Service Manuals op CD ter aanbieding heb die wellicht interessant kunnen zijn voor een aantal van jullie.
Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Groeten,
Lucas