Nou het was me weer een feestje.
Bij deze wil ik dan ook alle aanwezigen hartelijk danken want zonder jullie had ik daar wat triest alleen in de regen gestaan.
En het is nou juist zo gezellig met onze groep en dan merk je niet eens meer dat het wat aan de natte kant was.
Wij waren groots aanwezig met weer erg mooie wagens en ook een mooie verscheidenhei
d !
In het bijzonder de mooie Florida en die dikke Laurel.
Maar uiteindelijk in mijn ogen allemaal even mooi.
Tevens was het voor mij ook het eerste uitje met de Bluebird sinds de opknap beurt en dan is het extra leuk en ik denk uniek de vier aanwezige Bluebird's op de plaat te zetten.
Maakte het aan het eind nog ff dubbel gaaf!! nou ja 4 dubbel gaaf!
Plaats in mijn eigen topic nog een paar meer anders verveel ik jullie misschien hahaha
En de rest van de plaatjes lijken verdomd veel op de al geplaatste maar wil er nog eentje plaatsen die ik toch wel erg mooi vond.
Geen youngtimer en geen Nissan.....
Je ziet mijn amerikaanse afwijking is ter plaatse ook best goed aan zijn trekken gekomen.
Verder wil ik jullie wijzen op een onwijs leuk filmpje met een rol weg gelegd van onze welbespraakte Voorzitter
http://www.abhd.nl/video/youngtimer-event-2016/Krijg alleen dat hyperlink niet voor elkaar,windows10 laat de knopjes niet werken op het forum??
Anders is er vast iemand handiger dan mij die dat kan aanpassen of een oplossing heeft.
Nou rest mij nogmaals de aanwezigen te bedanken voor de gezelligheid en ik zou zeggen volgend jaar weer !!