Auteur Topic: Aftertalk Youngtimer meet Boxtel 2016  (gelezen 15684 keer)

Offline Stijn 23

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
Aftertalk Youngtimer meet Boxtel 2016
« Gepost op: 11:37:57, maandag 23 mei 2016 »
Zaterdag de wagen helemaal gekuist om zondag op te staan en regen te zien  :'(

Het weer hield mij en vele anderen niet tegen om er in Boxtel toch een fijne dag van te maken. NCN was mooi vertegenwoordi gd. Mooie variatie aan wagens, goede plek (recht in doorgang) en veel toffe reacties gekregen. Ondanks de regen was het een zeer leuke dag. Hieronder enkele foto's ter impressie.

Offline thepope2

• NCN Club Member
  • *
  • 12valve Aficionado
Re: Aftertalk Youngtimer meet Boxtel 2016
« Reactie #1 Gepost op: 13:45:24, maandag 23 mei 2016 »
Herkenbaar verhaal,

zondag om 5:45 opgestaan om de laatste dingen te doen, zoals wieldoppen plaatsen, vogelstront wegwassen, etc.
om 7:15 zaten we in de wagen, tanken en gaan! een keer onderweg gestopt en om 9:45 waren we op plek van bestemming. gelukkig waren er al wat mensen en konden we zo aanschuiven met de Sunny.

Wij 3en hebben ons ondanks de regen erg goed vermaakt! genoeg kunnen filmen en veel foto's gemaakt.
Ook nog een mooi boekje kunnen scoren.

op de terugweg zoveel regen gehad dat het even leek of de Sunny er mee op ging houden...... niet willen optrekken, bokken, schokken etc.
Bij het eerste tankstation maar gestopt en on der de kap gekeken. conclusie: Water, er lag zelf water op het luchtfilterhui s. ik denk dat er hier en daar iets bij de ontsteking niet meer helemaal fris is... zodra het weer wat opknapt zal ik er eens naar gaan kijken. Nadat de weg wat opdroogde geen problemen meer gehad, zelfs enorm door kunnen stampen, de sunny wil wel :coool:

Foto's en video moet ik nog uitzoeken en knippen, komt zo snel mogelijk ook online!

allen bedankt en tot de volgende!

Cheers
JAn

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #2 Gepost op: 21:29:13, maandag 23 mei 2016 »
Ja voor mij geldt een vergelijkbaar verhaaltje, alleen dan zonder Nissan in de hoofdrol ;)
Ik was vantevoren ook al bang voor de voorspellingen . Werd zondagmorgen al om 7.00u wakker gebeld door m'n zus, ze had ff een 'spoedklusje' op de vroege morgen :P Toen was het nog droog, dus ik eerst maar ff aan het klussen gegaan. Tegen 10.00u begon het hier dus toch te regenen en het zag er naar uit dat het alleen maar erger werd :(. Ik was dus van plan tussen 10.00-10.30u te vertrekken (Boxtel is voor mij maar een half uurtje kachelen), maar dat heb ik uitgesteld tot 11.00u. Toen had ik zoiets van: of het nu droog wordt of toch blijft regenen, ik heb al een ticket dus ik moet wel gaan! ;) Onderweg veel regen gehad, maar steeds dichter bij Boxtel werd het gelukkig beter.
Van 11.30u tot een uur of 14.00u is het dan ook zo goed als droog geweest en heb ik het gehele buiten terrein op m'n gemak kunnen bekijken. Daarna tot 15.30u het 'museum' aan de binnenkant nog bekeken en toen bleek het weer flink aan het regenen zijn gegaan. Alles bij elkaar heb ik dus geen last gehad van het weer!

Ik moet zeggen, ik ga eigenlijk maar zelden naar dergelijke evenementen; specifiek youngtimer maar vooral ook niet met meerdere merken. Meeste evenementen die ik af ga is Japan gericht ;) Ik weet nu in ieder geval al zeker als ik volgend jaar kan, ga ik hier zeer zeker weer heen!! Ik baalde er dit keer dan ook van dat ik geen fototoestel bij had, want er stonden echt een goed aantal prachtige wagens bij! Was wel een beetje jammer dat een groot deel van de deelnemers al vanaf 15.30-16.00u begonnen te vertrekken. Zal uiteraard met de regen te maken hebben gehad, maar toch wel jammer. Ben zelf ook tegen 16.00u weer huiswaarts gekeerd en na nog een mooi toertochtje in de omgeving te hebben gedaan zat ik om 17.30u weer op de bank :).

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
« Reactie #3 Gepost op: 18:39:47, dinsdag 24 mei 2016 »
Nou het was me weer een feestje.
Bij deze wil ik dan ook alle aanwezigen hartelijk danken want zonder jullie had ik daar wat triest alleen in de regen gestaan.
En het is nou juist zo gezellig met onze groep en dan merk je niet eens meer dat het wat aan de natte kant was.

Wij waren groots aanwezig met weer erg mooie wagens en ook een mooie verscheidenhei d !
In het bijzonder de mooie Florida en die dikke Laurel.
Maar uiteindelijk in mijn ogen allemaal even mooi.

Tevens was het voor mij ook het eerste uitje met de Bluebird sinds de opknap beurt en dan is het extra leuk en ik denk uniek de vier aanwezige Bluebird's op de plaat te zetten.
Maakte het aan het eind nog ff dubbel gaaf!! nou ja 4 dubbel gaaf!

Plaats in mijn eigen topic nog een paar meer anders verveel ik jullie misschien hahaha

En de rest van de plaatjes lijken verdomd veel op de al geplaatste maar wil er nog eentje plaatsen die ik toch wel erg mooi vond.
Geen youngtimer en geen Nissan.....

Je ziet mijn amerikaanse afwijking is ter plaatse ook best goed aan zijn trekken gekomen.

Verder wil ik jullie wijzen op een onwijs leuk filmpje met een rol weg gelegd van onze welbespraakte Voorzitter :smile:

http://www.abhd.nl/video/youngtimer-event-2016/

Krijg alleen dat hyperlink niet voor elkaar,windows10 laat de knopjes niet werken op het forum??

Anders is er vast iemand handiger dan mij die dat kan aanpassen of een oplossing heeft.
Nou rest mij nogmaals de aanwezigen te bedanken voor de gezelligheid en ik zou zeggen volgend jaar weer !!

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #4 Gepost op: 18:59:20, dinsdag 24 mei 2016 »
Hahaha leuk stukkie met Rens, jammer dat ze niet de juiste auto's in beeld zetten.
Goed bezig voorzitter! :smile:

Offline masterpivo

• NCN Forum Member
« Reactie #5 Gepost op: 20:55:12, dinsdag 24 mei 2016 »
Leuk stukkie film ja! Ik zag die gasten op een gegeven moment ook een interview houden bij de MR2 Club, maar dat is uiteindelijk niet in het filmpje terecht gekomen blijkbaar... ;)

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 21:09:27, dinsdag 24 mei 2016 »
Verschil moet er zijn he hahaha ;)

Offline thepope2

• NCN Club Member
  • *
  • 12valve Aficionado
« Reactie #7 Gepost op: 20:52:43, vrijdag 27 mei 2016 »
Zoals al aangegeven in boxtel, waren wij een fikmpje aan het naken. En hij is online!

https://youtu.be/RrlDEDD8dGQ

En peter, ik hoop dat je het niet erg vind een paar keer voorbij te komen..

Cheers
Jan

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #8 Gepost op: 13:21:58, zaterdag 28 mei 2016 »
Leuk filmpje mannen, misschien investeren in een steadicam om zo het schokken te voorkomen.
En een groothoeklens, want het lijkt allemaal erg dichtbij allemaal. :smile
« Laatst bewerkt op: 23:52:32, zaterdag 28 mei 2016 door Radium69 »

Offline thepope2

• NCN Club Member
  • *
  • 12valve Aficionado
« Reactie #9 Gepost op: 13:54:21, zaterdag 28 mei 2016 »
Leuke filmpje mannen, misschien investeren in een steadicam om zo het schokken te voorkomen.
En een groothoeklens, want het lijkt allemaal erg dichtbij allemaal. :smile:
Klopt, dat zijn de dingen samen met de audio waar wij ook tegenaan lopen, we hebben nu geïnvesteerd in een dslr, steadicam gaan we zoeken, en we hebben goede externe microfoons. Groothoeklens staat ook hoog op het verlanglijstje maar kosten zijn een puntje...

Bedankt voor het meedenken!  Dat wordt zeer zeker gewaardeerd.
Cheers
Jan

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 21:04:07, zaterdag 28 mei 2016 »
Goed bezig Jan :smile:

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #11 Gepost op: 22:49:33, dinsdag 31 mei 2016 »
ook autoweek was bij ncn :)

https://youtu.be/T8JsUN0jBoE

Offline masterpivo

• NCN Forum Member
« Reactie #12 Gepost op: 20:40:53, woensdag 01 juni 2016 »
Leuk filmpje van Autoweek ook! Het laatste stukkie van het filmpje heb ik (denk ik) zien plaatsvinden..! :) Ik zag die F-Pace een paar keer het gras op en neer crossen toen ik op punt stond te vertrekken ;) Ik had al zoiets van, waarom is die gast allemaal op en neer aan het rijden (niet erg langzaam..), maar die hebben natuurlijk een paar shotjes moeten doen voordat het er goed op stond! :P