Na dat mijn Vrouw met haar Sunny uit 88 en 100nx uit 96 hier aangemeld hebben en mijn zwager zojuist zichzelf heeft voorgesteld met zijn sunny kan ik niet achterblijven met mijn 100nx.
Gister bij de Meeting in de Meern geweest en we waren de enige (mijn vrouw en ik) die met een 100nx waren gekomen dus dat was wel weer gaaf.
ok daar gaan we *neemt diepe teug adem*
Nissan 100NX "Scarlet" 1.6 SLX
Bouwjaar - 1994
Kleur - Donker rood
Motor inh - 1597cc 90pk (66kw)
Gewicht - 1050kg
Brandstof - Benzine
Aantal eig - 3
Km - 203000
Bestuurder:
Yoni van Doorn
02-07-1989
Papendrecht
Dag van aankoop 2-2-15 in Den Dongen
Vervangen/Nieuw
Dubbele RVS sportuitlaat
Dorpelroest opgeschoond
Heldere koplamp lichten
LED dagrijverlicht
ing
Kofferbak gasveren
Speaker upgrade pioneer + Radio + JBL sub
OZ Racing turismo velgen
Monroe Schokdempers achter
Koppeling
Startmotor
Remmerschijven
Remklauw rv
naamsticker :P
Vroeger was ik al fan van deze auto. Na 2 sunny station wagons gehad te hebben (en wat andere auto's die het benoemen niet waard zijn hier) gingen we opzoek naar een andere auto. Nooit gedacht dat deze auto in mijn budget zou liggen dus nooit naar gekeken om mezelf te sparen. Maar naar mijn verbazing bleek hij dus wel in het budget te liggen. Ben nu 35000 kilometer verder en nog steeds helemaal weg van mijn "Scarlet" 100NX.
Ik woon in Papendrecht samen met mijn zoon en met mijn verloofde die ook een 100NX bezit. (die zal ook binnenkort op het forum verschijnen) Samen met mijn zwager, die een Sunny heeft, vormen wij het enthousiaste Team D! Met een loods in Fijnaard waar we lekker kunnen klussen lijken (bijna) al onze Nissan dromen uit te komen. Met nog een Lange to do lijst hebben we genoeg te doen. Maar het enthousiasme blijft!

glim glim

Dubbele sportuitlaat zonder axleback dempers maar met 2 tussendempers. En de NX van mijn vrouw er voor