Auteur Topic: Heb zojuist een Primera aangeschaft  (gelezen 19098 keer)

Offline Jan-Paul

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
Re: Heb zojuist een Primera aangeschaft
« Reactie #15 Gepost op: 20:26:40, vrijdag 01 april 2016 »
Hoppa, gelijk 2 Primera's op 1 foto te zien!

Offline D2nny

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #16 Gepost op: 10:09:13, dinsdag 03 mei 2016 »
Afgelopen week een midweekje Texel gedaan... in een tent, voor het eerst met de Primera 'weg'.

Toen we dinsdag bij Ecomare waren en ik terug kwam bij de auto... viel me op, dat er een zeemeeuw op m'n kofferbak zat te pikken...  :frown: Eenmaal bij de auto aangekomen, zag ik het volgende:

Nadat ik weer een beetje tot rust was gekomen (ik vloekte de boel bij elkaar en liefst had ik op dat moment een automatisch wapen, om al die pokke-meeuwen uit de lucht te schieten...), zijn we terug naar de Koog gegaan en hoe meer ik reed... hoe meer lak ik zag wegbrokkelen in m'n spiegel... ondertussen is het 'gat' 3x zo groot geworden...
Toen we thuis kwamen, ben ik meteen naar een vriend van me gereden (hij is spuiter in zijn eigen autoschadehers telbedrijf) en hij zag meteen wat het probleem was... de klep is waarschijnlijk ooit vervangen; toen is de lak direct op de klep gegaan (de bruine laag is blijkbaar de electrolyse(?)-laag)... zonder primer te gebruiken...
Gisteravond heb ik dus mijn auto langsgebracht en binnenkort mag ik hem weer ophalen... met een nieuwe laklaag (en primer)... hij wil het gelukkig kostenloos voor me herstellen, omdat hij de juiste lak nog op voorraad heeft... maar toch baal ik dat dit gebeurde...

Hopelijk snel een update!

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #17 Gepost op: 10:28:36, dinsdag 03 mei 2016 »
Die klep is niet vervangen je hele auto is orgineel zo geleverd.

Dit is de bekende kwaal van de zilvere lak vooral de 2001-2002 micra heeft daar erg veel last van.