Zoo, wij zijn weer terug van een zeer gezellige meeting
Afgelopen vrijdag begonnen de voorbereidinge
n al ivm het ophalen van de Pulsar GT bij Nissan Nederland. Ik had voor de lol z'n overgrootvader eens meegenomen naar Amsterdam, 7 generaties verschil!:

Charlotte en ik hadden precies dat weekend een tweetal nachten kerstmarkt geboekt in Osnabrück, gelukkig mocht ik de Pulsar meenemen

Over de Pulsar GT kan ik zeer kort zijn maar tegelijkertijd kan ik er waarschijnlijk urenlang over praten, wat een geweldige auto! Een zeer soepele en stille reiswagen met zeer goede stoelen en een zeer krachtige én zeer zuinige motor. In Duitsland even geprobeerd wat hij kan, hij blijkt begrensd te zijn op 235 en dat haalt hij in z'n 5 en in z'n 6, heuvelop en met tegenwind. In Nederland komt het gemiddeld verbruik ergens tussen de 1 op 16 bij 130 en 1 op 19 bij 100 te liggen. Het tweedelige karakter bevalt mij heel erg goed, wanneer het moet zéér vlot en enorm comfortabel wanneer je gewoon van A naar B wilt rijden. Owja, nog een bewijsje uiteraard:

De dag begon voor ons optijd, rond kwart voor 10 zaten we in de Nissan Pulsar GT vanuit Osnabrück richting Ermelo waar om 12:00 de NCN ledenvergaderi
ng zou gaan starten. We bleken de eerste te zijn, mede dankzij de behoorlijk vlotte Pulsar op de Autobahn
Stipt om 12:00 zat iedereen binnen aan tafel, met een enorme opkomst van 17 man was dit de grootste NCN ledenvergaderi
ng ooit. Ik wil iedereen die aanwezig was nogmaals hartelijk danken voor alle inzet. Zeer goede ideeën opgedaan vandaag en ik denk dat we een mooie plan van aanpak kunnen opstellen. Edwin heeft als Notulist de zware taak gehad om alle ideeën en wensen te noteren en zal naar alle waarschijnlijk
heid nog een behoorlijke bak werk hebben aan het opstellen van de notulen. Edwin, bij deze veel succes
Eenmaal "klaar" met de vergadering zijn we met een treintje Nissans naar de meeting toe gereden waar alweer een extra groep mensen klaar stond, wat een geweldige opkomst hebben we dit jaar gehad

Ik denk dat we maar eens moeten beginnen met wat foto's:

Rond kwart voor vijf hebben we van een aantal mensen afscheid moeten nemen maar het overgrote deel ging mee bowlen en eten op onze vaste locatie. Vier banen vol met NCN-ers die er zoals altijd weer een zeer gezellig feestje van maakte, een aantal zelfs met speciale klederdracht

Na het bowlen was de honger natuurlijk groot, gelukkig stond de gourmet al op ons te wachten:

Al met al heb ik het echt zeer gezellig gehad. Een zeer succesvolle ledenvergaderi
ng, een prachtige opkomst, prima weer (lekker warm

) en een zeer gezellige afsluiting. Allen hartelijk dank nogmaals voor alle gezelligheid, was een zeer mooie afsluiting van 2015

Groetjes,
Rens