Auteur Topic: Aftertalk NCN eindejaarsmeeting 2015  (gelezen 15715 keer)

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
Aftertalk NCN eindejaarsmeeting 2015
« Gepost op: 23:31:54, zondag 20 december 2015 »
Zoo, wij zijn weer terug van een zeer gezellige meeting :worshippy:

Afgelopen vrijdag begonnen de voorbereidinge n al ivm het ophalen van de Pulsar GT bij Nissan Nederland. Ik had voor de lol z'n overgrootvader eens meegenomen naar Amsterdam, 7 generaties verschil!:

Charlotte en ik hadden precies dat weekend een tweetal nachten kerstmarkt geboekt in Osnabrück, gelukkig mocht ik de Pulsar meenemen :thumbsup: :kwel: Over de Pulsar GT kan ik zeer kort zijn maar tegelijkertijd kan ik er waarschijnlijk urenlang over praten, wat een geweldige auto! Een zeer soepele en stille reiswagen met zeer goede stoelen en een zeer krachtige én zeer zuinige motor. In Duitsland even geprobeerd wat hij kan, hij blijkt begrensd te zijn op 235 en dat haalt hij in z'n 5 en in z'n 6, heuvelop en met tegenwind. In Nederland komt het gemiddeld verbruik ergens tussen de 1 op 16 bij 130 en 1 op 19 bij 100 te liggen. Het tweedelige karakter bevalt mij heel erg goed, wanneer het moet zéér vlot en enorm comfortabel wanneer je gewoon van A naar B wilt rijden. Owja, nog een bewijsje uiteraard:

De dag begon voor ons optijd, rond kwart voor 10 zaten we in de Nissan Pulsar GT vanuit Osnabrück richting Ermelo waar om 12:00 de NCN ledenvergaderi ng zou gaan starten. We bleken de eerste te zijn, mede dankzij de behoorlijk vlotte Pulsar op de Autobahn :worshippy:

Stipt om 12:00 zat iedereen binnen aan tafel, met een enorme opkomst van 17 man was dit de grootste NCN ledenvergaderi ng ooit. Ik wil iedereen die aanwezig was nogmaals hartelijk danken voor alle inzet. Zeer goede ideeën opgedaan vandaag en ik denk dat we een mooie plan van aanpak kunnen opstellen. Edwin heeft als Notulist de zware taak gehad om alle ideeën en wensen te noteren en zal naar alle waarschijnlijk heid nog een behoorlijke bak werk hebben aan het opstellen van de notulen. Edwin, bij deze veel succes  :puh2: :thumbsup:

Eenmaal "klaar" met de vergadering zijn we met een treintje Nissans naar de meeting toe gereden waar alweer een extra groep mensen klaar stond, wat een geweldige opkomst hebben we dit jaar gehad :thumbsup: Ik denk dat we maar eens moeten beginnen met wat foto's:

Rond kwart voor vijf hebben we van een aantal mensen afscheid moeten nemen maar het overgrote deel ging mee bowlen en eten op onze vaste locatie. Vier banen vol met NCN-ers die er zoals altijd weer een zeer gezellig feestje van maakte, een aantal zelfs met speciale klederdracht :worshippy: :thumbsup:

Na het bowlen was de honger natuurlijk groot, gelukkig stond de gourmet al op ons te wachten:

Al met al heb ik het echt zeer gezellig gehad. Een zeer succesvolle ledenvergaderi ng, een prachtige opkomst, prima weer (lekker warm :smile:) en een zeer gezellige afsluiting. Allen hartelijk dank nogmaals voor alle gezelligheid, was een zeer mooie afsluiting van 2015 :thumbsup:

Groetjes,

Rens

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
Re: Aftertalk NCN eindejaarsmeeting 2015
« Reactie #1 Gepost op: 08:57:13, maandag 21 december 2015 »
Wat was dit een onwijs gezellige meet! :worshippy: Heerlijke zondag gehad zo. Vergadering was interessant en naar mijn idee erg nuttig, parkeermeet was geslaagd en gelukkig niet zo koud als vorig jaar, bowlen was weer goud (Kevin, Maaike :hamer:) en de gourmet was weer bijzonder goed weg te krijgen.

Plusje voor Willem (Jan-Willem eigenlijk hè..) die ondanks z'n rug toch een behoorlijk aantal kegels heeft neergemaaid. Benieuwd hoe je je nest uit komt vandaag!

Ook weer een paar nieuwe gezichten gezien en dat is natuurlijk ook altijd leuk :smile: Kai, jammer dat je het toch niet ging redden! Mooi woordje gehad van onze voorzitter en mijn complimenten naar het bestuur voor de organisatie van het geheel.

's Avonds heerlijk op standje jarretel achter de Pulsar GT naar huis gerold en voldaan m'n bed ingedoken na een mooie dag NCN. Bedankt allen voor de grote hoeveelheid gezelligheid :puh:

Zelf geen foto's gemaakt overigens.

Tot de volgende! Dan gaat Eline ook weer mee want die baalde. Tsja...

Groet,

Thom

« Laatst bewerkt op: 08:59:38, maandag 21 december 2015 door Thom_Primera22 »

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #2 Gepost op: 09:58:09, maandag 21 december 2015 »
Hahaha  :vork: Wat een foto's ook weer. Toffe platen Rens!  :worshippy:

Mijn verslagje komt vanavond even. Nu nog aant werk.  :loveit:

Offline thepope2

• NCN Club Member
  • *
  • 12valve Aficionado
« Reactie #3 Gepost op: 09:58:14, maandag 21 december 2015 »
Helaas heb ik geen foto's gemaakt, maar wij hebben een geweldige zondag gehad.

De ledenvergaderi ng was volgens mij constructief, iedereen heeft de kans gehad om zijn zegje toe doen. en de panini's waren lekker ;)

Bij de meeting was ook ik blij verrast door de opkomst, was een gezellige en niet zo koude meeting.

Het Bowlen en het gourmetten viel erg in de smaak!

Hartelijk dank allemaal, en tot de volgende!

Jildou en JAn(thepope2)

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #4 Gepost op: 11:32:35, maandag 21 december 2015 »
IVM familie verplichtingen moest ik helaas deze meeting afzeggen. Gelukkig hebben jullie (zoals gewoonlijks) een geweldige meeting gehad. Volgend jaar ben ik er bij!!

Foto van het jaar  :worshippy:

Offline Vijfcilinder

• NCN Forum Member
  • **
  • If it ain't broke, don't fix it.
« Reactie #5 Gepost op: 12:28:55, maandag 21 december 2015 »
Haha ja wat een prachtig pak!  :hamer2:

Was een gezellige meet  :vork: en productieve ALV.  :worshippy:

Geheel tegen traditie in heb ik geen enkele foto gemaakt en onder slechts 1 motorkap gekeken  :redface:

Kan ik de betalingsgegev ens nog krijgen? Ik heb geen pm hierover gehad zoals geloof ik de bedoeling was. Weet alleen niet wie daarover gaat dus ik vraag 't hier maar  :nerd:

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #6 Gepost op: 12:55:15, maandag 21 december 2015 »
Top meeting gehad weer! In alle opzichte zeer geslaagd!

Weer nieuwe gezichten gezien, erg leuk! Op naar het nieuwe jaar!

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 14:25:43, maandag 21 december 2015 »
Was weer een hele gezellige meet. Nieuwe mensen en oude bekenden gezien wat ook allemaal door elkaar liep. Helemaal top

Tot volgend jaar allemaal.

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
« Reactie #8 Gepost op: 19:30:52, maandag 21 december 2015 »
Was wat stijfjes en dacht even alweer 80 te zijn maar inmiddels alweer meer rek in het systeem  :smile:
Ik heb me weer enorm vermaakt en wat zit er toch een leuk volk bij de club.
Sommige iets gekker ( pakken  ;) ) dan de rest maar dat maakt het alleen maar leuker.

Vergadering gaf aan dat er genoeg kennis en pit in de groep zit en lijkt me op de de goede weg te zitten.
Nou ja rest mij alleen nog bij deze een ieder die aanwezig was gedurende de dag te bedanken om van die gewone zondag een top dag te maken  :thumbsup:

Tot volgend jaar!!

Offline Woudam

• NCN Forum Member
  • Living from corner till corner!
« Reactie #9 Gepost op: 11:51:24, dinsdag 22 december 2015 »
Erg leuke meeting gehad. Was weer helemaal compleet.

Tot volgend jaar. :thumbsup:

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #10 Gepost op: 23:38:57, dinsdag 22 december 2015 »
Zo, eindelijk tijd om wat neer te zetten.  :vork:

Ledenvergaderi ng was top, echt veel animo, veel goede punten, veel overleg, en veel informatie.
Ook veel oplossingen en iedereen dacht constructief mee. Erg prettig allemaal! Top!  :thumbsup:

Daarna naar de meetingplek natuurlijk, ff snel nog een hamburgertje of twee weggewerkt.
Was weer erg aangenaam allemaal, paar nieuwe gezichten gezien wat weer erg leuk was.  :smile:
Hoop mensen gesproken en nog even een ritje meegereden in Peter zijn B12, wat een ding!  :devil: :devil:

Het was ook aangenaam weer voor de tijd van het jaar dus dat was al een dik pluspunt.  :sintsmile:

Nog in een gekke bui maar een drakenonesie aangetrokken bij het bowlen, met veel leuke reacties tot gevolg haha. :hamer2:
Eten was weer top, en erg goed geregeld.

Zelfs nog van Chifung? Een tochtschild neergezet, want mijn vlammetje verwarmde Rikkert zijn pan.  :vork:
Ging allemaal weer zo snel, voor ik het wist zat ik weer in de auto naar huis. Uiteindelijk 22:30 pas thuis gearriveerd.  ;)

Niet zo heel veel foto's gemaakt maar hierbij mijn fotoreeks. Kan als schokkend ervaren worden.
Staan wel een paar toffe bowlfoto's tussen!  :redface:  :hamer:

« Laatst bewerkt op: 11:46:34, woensdag 23 december 2015 door Radium69 »

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 07:42:51, woensdag 23 december 2015 »
Ik heb me ook prima vermaakt .
En goed om te horen dat iedereen het naar hun zin had .
Daar doen we het natuurlijk voor
En kevin het is Chifoen . Inze spleet ogende bediender

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #12 Gepost op: 12:15:47, woensdag 23 december 2015 »
Ik heb weer heel wat gezelligheid gemist zie ik wel! Maar dit keer had ik er echt niet bij kunnen zijn (achteraf gezien dan).
Zoals aangegeven hoefde ik pas om 12.30u te voetballen, maar ook daar ben ik niet bij geweest. Heb namelijk 2 dagen op m'n bedje gelegen met griep. Was echt niet in staat om buiten te komen.. :( Gelukkig heeft m'n team ondanks mijn afwezigheid gelijk kunnen spelen met 0-0 tegen de nr. 2, dus dat was wel een opluchting ;) En zo te zien vermaken jullie je ook prima zonder mijn bijzijn :P

Ik ga zeker proberen er volgend jaar WEL bij te zijn!! De afsluitmeet is wat mij betreft altijd een van de beste en gezelligste meetings, dus die MAG ik eigenlijk niet eens missen.. :S