Goedemorgen!
Auto vrijdag middag gehaald, hij was erg onduidelijk over wat er gebeurd was, maar raadde me aan de auto rustig in te rijden.
Hij stottert nog steeds, dus heb er weinig vertrouwen in dat er iets is gebeurd. Dus nu ga ik zelf maar kijken waar het exact vandaan komt en dit dan aan hem doorgeven of evt de kosten verhalen ( als dit lukt )
Maar goed, uiteindelijk nu ook versterker aangesloten ( dus kabel achter de modderkuip langs ) en zijn me ruiten geblindeerd. Achter is al gebeurd, voor raampjes gaan nog gedaan worden.
Uiteindelijk zijn het iets andere hoedenplank speakers geworden ( Hertz ECX 570 ) en deze ook aangesloten via de versterker.
Heb de MDF op maar gemaakt van bijna het gehele oppervlak zodat hij niet kan doorzakken, maar heb al gemerkt dat het een vrij stevige hoedenplank is.
Het overige MDF ga ik verzagen voor de voordeuren om de speakers beter te bevestigen en gezien me raam niet helemaal kan zakken is het ook mooi dat die iets naar voren komt.
Ook ga ik de deuren nog isoleren.
Verder komt er in de toekomst nog een versterker bij voor de voorste speakers. En dan vind ik het qua audio voorlopig weer even genoeg:P