Hallo beste mensen hier,
Allereerst zal ik me even voorstellen,
Ik ben Wesley uit Dordrecht, 26 jaar. Rijd momenteel nog een Mitsubishi Carisma uit 2000, alleen deze is APK afgekeurd en de kosten aan reparaties zijn hoger dan de waarde van de auto. Dus vond het nu een mooi moment om te kijken voor iets mooiers. En kwam ik nu dus uit op de Nissan Almera Ambience 1.8.
Vorige week donderdag avond wezen kijken bij de autohandelaar en een proefritje gedaan, waar ik niet volledig tevreden mee was omdat deze behoorlijk stotterde bij het optrekken.
Met de verkoper besproken dat ik de auto mee wil nemen als hij dit probleem laat oplossen en een verse APK erbij geeft. Dus ben benieuwd hoe hij rijdt morgen.

Ik ben van plan om het een en ander aan de auto te doen en zal alle updates dan ook hier plaatsen.
Hier en daar nog wat werk aan, heb veel gelezen over dit model en de bekende problemen.
Een van de problemen is de roestvorming onder de achterruit en daarnaast was de lak iets los gaan laten op de voorbumper.
Ik hoop nog bepaalde tips van jullie te mogen ontvangen. Bijvoorbeeld:
* Speaker groottes van voordeuren en achterzijde, geloof naast de hoedenplank.
* Standaard plekje waar ik vanaf de motorruimte naar binnenkan met de plus-kabel van de accu naar de versterker.
* En is het mogelijk om de koplampen van een model nieuwer in deze te plaatsen? Die lampen zijn net iets mooier vind ik.
Gr Wesley