Auteur Topic: Aftertalk: Dé NCN zomermeeting, 18-19 juli!  (gelezen 27520 keer)

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • NCN Paparazzi!
Aftertalk: Dé NCN zomermeeting, 18-19 juli!
« Gepost op: 11:33:17, zondag 19 juli 2015 »
Hierbij mijn stukje voor het aftertalk topic:

Het was weer een zeer aangename meeting, erg leuke geslaagde dag!
Erg veel gelachen en heerlijk gegeten.

Eenmaal aangekomen op de lunch lokatie even wat praatjes gemaakt en gewacht op groep die uit Noord Nederland zou komen.
Helaas had de startmotor het begeven van Thom dus waren zij wat later.

Ondertussen even wat foto'tjes gemaakt:

Daarna zijn we met z'n allen naar binnen gegaan om een heerlijke pannenkoek te eten.
Deze smaakt mij in ieder geval enorm goed en vulde het buikje erg goed moet ik zeggen.  :worshippy:

Daarna nog even de primera ontdaan van een luchtbuis en het koelvloeistof niveau nagekeken en aangevuld, bedankt Rens!  :thumbsup:
Toen was het alweer tijd voor de puzzelrit en kregen we de instructies mee. Erg leuke route gereden en op een gegeven moment weer een pauze plek opgezocht.

Op een gegeven moment moesten we met een pontje het water oversteken, erg leuke variatie in de route en mooie kans om weer even wat foto'tjes te maken.  :kwel:

Toen de route weer verder gereden en uiteindelijk aangekomen bij de camping waar we zouden gaan eten en eventueel overnachten. Mooie omgeving in ieder geval!
Nette camping waar zelfs de WC's roken naar vanille en citronella. Verbaasde mij in ieder geval positief!

Met wat zigzaggen om pingpongtafels, fietsers, voetgangers, kinderen op de plek plek van bestemming aangekomen.
Een mooi veldje voor onze BBQ en auto's.  :smile:

Hieronder het prachtige duo die virtueel aan het tafeltennissen waren.  :vork:

Hier nog even een bonus:  :hypocrite: :sintsmile: :shiny: :hamer2:

Toen was het alweer tijd om te gaan eten en dat was weer echt uitstekend geregeld door Thom & Edwin!
Eten was heerlijk en er was genoeg voor iedereen.  :yummie:

Sodeknetter, dit is een flinke jonge!  :hamer2:

Uiteindelijk bleven er ook een aantal slapen, helaas voor mij niet. Wellicht volgende keer! :)

Toen heerlijk naar huis gereden en eenmaal thuisgekomen gelijk mijn nest ingedoken. Was wel lekker gaar van dat zonnetje en het heerlijke eten.
De home-made kruidenboter van Edwin boer ik nu nog op, allemachtig gozer hahaha.  :hamer2: :worshippy:

Was weer een topmeeting met weer een diversiteit aan humor en gezelligheid!
Op naar de volgende meeting!  :devil:
« Laatst bewerkt op: 13:53:03, zondag 19 juli 2015 door Radium69 »

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
Re: Aftertalk: Dé NCN zomermeeting, 18-19 juli!
« Reactie #1 Gepost op: 14:14:01, zondag 19 juli 2015 »
Toppertje deze meeting. Heerlijk omgeving om in rond te toeren!

Heb het weer top naar m'n zin gehad en eenmaal thuis kwam ik erachter toch compleet gesloopt te zijn, man wat heb ik heerlijk geslapen haha.

Op naar de volgende!

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 14:46:41, zondag 19 juli 2015 »
Zo, ook ik ben weer thuis van een geweldige meeting. Verslagje volgt nog maar allereerst even:

Mark en Gerjanne, hartelijk bedankt voor de geweldige meeting! Fantastisch eten, geweldige route en alles tot in de puntjes verzorgd.  :shiny: :thumbsup:

Edwin en Thom, wat een heeeeeeerlijke BBQ hebben jullie er weer van gemaakt. Goede kwaliteit vlees en vis en weer perfect bereid door NCN barbecuechef Edwin  :thumbsup: :worshippy:

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 15:11:06, zondag 19 juli 2015 »
Ik heb me ook meer dan prima vermaakt. Last-minute besloten te gaan, niet met m'n eigen sunny, maar met die van m'n ouders aangezien die weer km's moest maken. Geen spijt van gehad, want de wegligging is toch een stuk beter dan mijn sunny. Ook het uitlaatgeluid is een stuk beter wat de beleving nog beter maakt.

Erg mooie rit gereden en alles was top geregeld, complimenten en dank daarvoor!

Ben wel benieuwd naar de andere foto's!

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
« Reactie #4 Gepost op: 15:19:08, zondag 19 juli 2015 »
Ook namens Eline en mijzelf een diepe buiging voor de organisatie van Mark en Gerjanne en de BBQ-kunsten van Chef Taal :thumbsup: Wij hebben ons bijzonder goed vermaakt gisteren! Overigens heb ik alleen de vis aangeleverd en wat bier koud gehouden, dus veel meer credits naar Edwin hier.

Ondanks dat mijn volledig volgepakte, gewassen en gewaxte Primera door een technische storing op het allerlaatste moment helaas niet mee kon heb ik ook dankzij onze eigen Rens een paar honderd kilometers ontzettend genoten van die bloedsnelle, geblazen fruithap van hem :worshippy: Rens, ook via deze weg nog een keer ONTZETTEND BEDANKT voor het uitlenen van de Cherry!

Ook een paar (voor ons) nieuwe gezichten gezien met gezellige personen erachter  :smile: Jammer dat we geen GT-R gezien hebben. Misschien toch net zo'n luchtkasteel als sommige tenten op de camping :loveit:

Wij waren rond middernacht weer lekker en veilig thuis en hebben ook erg lekker geslapen. Zo'n dag gezelligheid en zon maakt inderdaad gaar zeg. Edwin heeft hier net zijn BBQ arsenaal weer opgehaald en wij gaan lekker nagenieten op deze zondagmiddag.

Bedankt allemaal voor een bijzonder geslaagde zomermeeting!

Eline & Thom

Oh, en Kevin: eindbaas die je er bent.
« Laatst bewerkt op: 15:23:04, zondag 19 juli 2015 door Thom_Primera22 »

Offline volvwil

• NCN Club Member
  • *
  • Je zal er maar jeuk aan hebben
« Reactie #5 Gepost op: 15:21:23, zondag 19 juli 2015 »
Mooi verslag en een top dag gehad.
En hierbij wil jullie allemaal bedanken  !!

In het bijzonder Mark en Gerjanne voor het organiseren !!
Op wat vliegen meppen na lekker pannekoek eten(waren we aan toe na een turbulente ochtend).
De rondrit was geweldig mooi alleen de pauze wat kort maar dat kan ook omdat ik wat laat kwam?
Camping was ook een erg mooie stek met auto's mooi erbij :)

Afsluitend een lekkere bbq geregeld door Edwin en Thom.
Kleine tip als je belangrijke zaken te bespreken hebt in de dagen na een door Edwin gemaakte kruidenboter te nutiggen ga achtersevoren zitten of stel het een weekje uit.

Toch altijd weer leuk en gezellig met mensen die een gezamelijke passie hebben.
Ik zeg op naar de volgende was top en bedankt allemaal !

Willem

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #6 Gepost op: 15:33:38, zondag 19 juli 2015 »
Ook ik heb genoten van de meeting. Was weer erg gezellig. Lekkere pannenkoek gegeten bij de verzamelplaats . Mooie rondrit waarvoor mijn welgemeende complimenten naar Mark en Gerjanne, mooie camping, zoals gewoonlijk lekker eten waarvoor complimenten naar Edwin en Thom (vis was ook erg lekker).
Helaas lijkt het een traditie om schade te rijden tijdens/na de zomermeet, dit keer een kleine schade (gelukkig) op de voorbumper. Misschien toch maar eens na gaan denken om een paar delen van de auto te laten spuiten. Maar dit voorvalletje heeft voor mij geen invloed gehad op de gezelligheid van de dag en ik heb met volle teugen genoten.

Dank aan alle aanwezigen.

PS: nog ff een extra compliment naar Edwin die mij een pakje sigaretten heeft verkocht omdat ik zo stom was een extra pakje shag mee te nemen.
« Laatst bewerkt op: 15:36:17, zondag 19 juli 2015 door Rik N16 »

Offline Edwin87

• NCN Bestuur
  • *
« Reactie #7 Gepost op: 16:05:29, zondag 19 juli 2015 »
Ik ben ook weer thuis, Mark en Gerjanne super bedankt voor het organiseren van de meeting! :worshippy: Ik heb het heerlijk naar me zin gehad, alleen weet ik dat ik voortaan beter moet opletten op bedrijven :shutup: Niemand is zo verkeerd gereden als ik :hamer2:.
Hartstikke bedankt voor alle complimenten, ik deed het met veel plezier! Enne ik had gewaarschuwd voor de knoflookboter   :devilish:
Het feit dat je hem rook dat de bak open ging blijft legendarisch   :puh2::yummie:
Ja Rik, wat ben je nou voor roker :frusty: gelukkig had ik groot ingeslagen!

Offline aBBel P12

• NCN Forum Member
« Reactie #8 Gepost op: 18:21:34, zondag 19 juli 2015 »
Ziet er super gezellig uit goed georganiseerd weer!

Offline Twin Cam

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 07:17:28, maandag 20 juli 2015 »
Ziet er allemaal gezellig uit .
Toch wel spijt dat ik niet ben gegaan .

Maar ja vorige week de sleutels van men huis gekregen dus het geld gaat ergens anders heen .

In iedergeval top geregeld Mark en Gerjanne en Edwin en Thom

Offline Kai

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Skyline R33 GTR V-spec Primera P11 GT
« Reactie #10 Gepost op: 08:41:25, maandag 20 juli 2015 »
Oh damn, ik heb weer een super meeting gemist. Helaas door de vakantieperiod e en vele evenementen in het mooie friesland, moest ik 2 weekenden achter elkaar werken. Ik probeerde nog op tijd weg te gaan en dan door te gaan naar deze meeting maar dat werd hem niet meer door de drukte.

Volgend jaar hoop ik er bij te zijn!!

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #11 Gepost op: 10:01:47, maandag 20 juli 2015 »
het was voor mij alweer ff gelden dat ik een ncn meeting heb kunnen bijwonen.
heb het super naar mn zin gehad, bekenden weer gezien en weer nieuwe leden leren kennen.

zaterdag morgen al vroeg vertrokken naar fred om daar eerst nog de autos te poetsen in de wasbox.
volgens mij waren we niet veel later dan Rik op de parkeerplaats.

ff gewacht op de rest en vervolgens een van de lekkerste pannenkoeken ooit gegeten :yummie:

een hele leuke tourrit gegeten met prachtig weer.
was soms beetje lastig om de beschrijving te lezen en te rijden tegelijk
eerste deel had ik me 3x verreden, toch mark maar ff gebeld, ik was net 1 afslag te vroeg ingeslagen.
2e deel ging n stuk beter, de oversteek met het pontje vond ik een hele leuke toevoeging.
daarna een stuk samen gereden met sunnyke.

kamperen was erg gezellig en de bbq was uitstekend verzorgt.
tijdens de bbq maar gelijk mn tent opgezet want ik heb dr een hekel aan om dat in het donker te doen.
had tijdje terug een schaduwdoek gekocht, beetje overbodig maar wilde hem toch eens proberen op te zetten.
toch maar weer ingepakt en maar goed ook want op zondag heeft het bijna de hele dag geregend.

tijdens de toerrit kwamen we langs een restaurant het voske? en daar zijn we nog lekker gaan ontbijten.

kortom een zeer geslaagd weekend :smile:

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #12 Gepost op: 20:57:07, dinsdag 21 juli 2015 »
Ik lees en zie aan de foto's dat ik weer een zeer geslaagde meet gemist heb... Maarja dit keer heb ik hier ook een goed weekend gehad met 6kamp in t dorp! :) Denk wel dat ik iets meer wonden en spierpijn eraan overgehouden heb dan jullie, maarja daar doe ik het wel voor ;)
Volgend jaar ga ik zeker proberen weer bij de altijd gezellige zomermeet aanwezig te zijn!

Offline Woudam

• NCN Forum Member
  • Living from corner till corner!
« Reactie #13 Gepost op: 01:15:06, woensdag 22 juli 2015 »
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, je kan het nog zo goed organiseren (of proberen :hamer2:),  maar het gezelschap maakt de meeting.
Ook bedankt voor de complimenten, ik vond het erg leuk om het een keer te organiseren.

De foto's moet ik nog even regelen, die komen in de loop van de week. ;)

Offline Villa

• NCN Forum Member
  • **
  • Datsun- & MicraFan,
« Reactie #14 Gepost op: 09:25:42, woensdag 22 juli 2015 »
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, je kan het nog zo goed organiseren (of proberen :hamer2:),  maar het gezelschap maakt de meeting.

Daar heb je zo gelijk in en als mensen het dan naar de zin hebben gehad krijg je daar veel voldoening uit ;)