Hallo! O0
Over niet al te lange tijd ben ik de gelukkige eigenaar van een best wel knappe Nissan Primera uit 1999, waar nog wel wat werk aan zit. Eigenlijk was ik op zoek naar een Volvo V40 als opvolger van m'n 2e 440. Uiteindelijk kan ik de Primera van m'n moeder overnemen en was na wat wikken en wegen de keuze gauw gemaakt. Ik weet wie de vorige eigenaar is en daarnaast is 27000 km geleden de koppeling vervangen. Daarnaast heeft 'ie een distributie ketting, wat natuurlijk enorm scheelt :)
Inmiddels heb ik de Haynes manual voor de auto besteld en hoop ik dat deze asap binnenkomt. Er zit nog wel wat kleiner werk aan de auto:
- Roestplekje achterklep onder het kenteken.
- Ruitenwissers gaan niet automatisch terug, behalve op de hoogste stand. Ik denk dat dit een relais probleem is, iemand ervaring?
- Slot aan bestuurderskan t is nu niet te gebruiken. Ik moet even bekijken wat hier de echte oorzaak van is.
Het is een 1.6 GX uitvoering. Zo uit m'n hoofd heeft hij geen verschijners, is dit een beetje makkelijk achteraf in te bouwen? (bij m'n Volvo's kon ik alle opties standaard nabouwen omdat alle kabels en montage plaatsen er al zaten).