Auteur Topic: 100NX  (gelezen 81781 keer)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
  • Geslacht: Man
    • Mijn nissan 350Z
Re: 100NX
« Reactie #30 Gepost op: 14:31:50, zaterdag 07 april 2018 »
Super netjes  :thumbsup:

Zo zie je ze maar heel weinig. Wees er zuinig op

Offline Wouterflorida

• NCN Club Member
  • *
  • Niiieeeesaan, you come first.
« Reactie #31 Gepost op: 19:41:57, zaterdag 07 april 2018 »
Leuke wagen zeg, helemaal met die motor erin. 'vroeger' vond ik die 100nxjes spuuglelijk, maar begin ze steeds leuker te vinden, maar moeten ze wel stock zijn. Veel plezier ervan.

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #32 Gepost op: 10:34:18, maandag 09 april 2018 »
Heerlijke foto's! Lekker genieten!

Offline Stijn 23

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #33 Gepost op: 09:35:43, dinsdag 10 april 2018 »
Netjes! ziet er gaaf uit. Maar lijkt wel kleurverschil op motorkap te zitten (lijkt wel carbon) of is dit optisch bedrog? either way: cool ride  ;)

Offline Jelte

• NCN Forum Member
  • **
  • Guess whos back
« Reactie #34 Gepost op: 10:36:48, dinsdag 10 april 2018 »
Netjes! ziet er gaaf uit. Maar lijkt wel kleurverschil op motorkap te zitten (lijkt wel carbon) of is dit optisch bedrog? either way: cool ride  ;)

Mmm nu je het zegt.. Op de foto wel, in het echt is het me niet opgevallen. De auto heeft wel een groene flake die je alleen goed ziet als de zon er vol op staat, misschien is dat het.

Offline Mark N14 SR20DE

• NCN Forum Member
« Reactie #35 Gepost op: 08:53:56, woensdag 11 april 2018 »
Leuke wagen zeg, helemaal met die motor erin. 'vroeger' vond ik die 100nxjes spuuglelijk, maar begin ze steeds leuker te vinden, maar moeten ze wel stock zijn. Veel plezier ervan.

Ik heb ook twee jaar in een 100NX GTI gereden... lekker met de targa en SR20... Ik kon niet wennen aan de neus van de auto (voor mij is dat het net niet, maar dat is smaak ;-) ) Voor de rest had ik hem ook stock (op verlaging en velgen na). Als ze helemaal verbouwd worden met plastic aka 2fast2furious wordt het er in 99% van de gevallen er niet beter op :-)

Maar die targadaken mis ik wel, daarom heb ik nu redelijk lang moeten zoeken naar een daily met schuifdak maar dat is toch anders.

Hou hem heel en pak preventief de achterwielkast en en veerpoottorens aan dan kun je nog lang genieten van dit schaars geworden modelletje.

Offline Jelte

• NCN Forum Member
  • **
  • Guess whos back
« Reactie #36 Gepost op: 10:37:53, donderdag 27 september 2018 »
Hi, even een korte update/vraag. Ik kan niet vinden waar ik dit elders op het forum kwijt kan.

Ik heb sinds kort een Lease auto en wil de Nissan als old timer verzekeren, nu is hier een taxatie voor nodig.
In het oerwoud op internet kan ik me geen duidelijk beeld verschaffen van wat nou een goede plek is om dit te laten doen

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en misschien wat tips voor mij om dit te doen?

Offline Arjan

• NCN Forum Member
  • Micra K11 CVT 2000 Toyota Prius Tech Edition 2006
« Reactie #37 Gepost op: 22:58:13, donderdag 27 september 2018 »
Ik zag dat je uit Leiden komt. Ik heb mijn Chevrolet Malibu Wagon V8 uit 1981 en mijn Mercedes E320 uit 1993, laten taxeren bij Steijn Sportscars Taxaties in Alphen a/d Rijn. Simpele locatie, maar goudeerlijke taxateurs.

Mijn ervaring is zeker goed. Hopelijk wellicht voor jou ook.

Succes!

Offline Jelte

• NCN Forum Member
  • **
  • Guess whos back
« Reactie #38 Gepost op: 11:34:18, dinsdag 07 januari 2020 »
Hier even een update  :frusty:

Door werk, een lease auto en een nieuw huis heeft de auto afgelopen jaar nog geen 1000km gereden. Tegenwoordig staat de auto alleen maar voor de deur en heb ik gewoon geen tijd/zin meer om ermee te rijden. Ik maak zo veel kilometers nu in de auto dat ik eigenlijk altijd kies voor het gemak van de lease auto.
Waarmee ik tot de conclusie ben gekomen dat ik de GTI weg ga doen. Ik moet nog even kijken hoe, wat, waar en hoeveel. Als iemand nog tips heeft hiervoor hoor ik het graag. Het liefste gaat ie natuurlijk naar een liefhebber.