Ook ik zal me maar eens even voorstellen.
Ik ben eagle0789 uit het zuiden van het land (omgeving Parkstad) en ik ben sinds een week de trotse bezitter van een Nissan Sunny uit 1995

Ik ben gevonden in het jaar 1983 en werkzaam in de IT.
Dit is mijn eerste auto en deze auto heb ik nu minder dan 1 week in mijn bezit. Bij aanschaf had deze auto slechts 165.945 km op de teller staan wat neerkomt op 8300 km per jaar gemiddeld wat deze auto heeft gelopen (dus eigenlijk niet veel).
Ik moet zeggen dat ik er best wel trots op ben.
De auto heeft (nu nog) slechts een paar probleempjes die ik met en met ga fixen/oplossen/verhelpen.
- De originele autoradio met casettespeler zit er nog in
- Deze is reeds vervangen door een nieuwe met radio/sd-mmc/bluetooth
- De boxen kraken
- De originele boxen zitten er nog in en worden zeer spoedig vervangen door een nieuwe set, daar het rubber van de originele boxen is opgelost.
- De centrale deurvergrendel ing werkt niet aan de bestuurderskan t en vanzelf aan de bijrijderskant
- gaatje in de koplamp links
- gaatje in de achterlamp rechts
- kleine deuk rechts net achter het knipperlicht
- de bekleding van de bestuurderssto el is lichtelijk versleten
- De trim van de nummerplaatver lichting bij de achterklep is precies bij het linker nummerplaatlam pje afgebroken en is door de vorige eigenaar gerepareerd met zwarte duckttape
- Dansende toerenteller
- Hiervoor is de fix vaak om de printplaat aan de achterzijde van de toerenteller opnieuw vast te zetten. Maar dit moet ik nog doen. Ik moet eerst eens opzoeken hoe ik deze kan loshalen...
Ik zal hier maar niet hardop zeggen dat dit mijn aller eerste auto isWil je meer van mij weten, dan vraag het gerust. Wil ik het niet hier kwijt, dan krijg je de info wel via een PM