Hallo allemaal,
Ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Ruben, 24 jaar jong en ondertussen niet in het bezit van een Nissan. Mijn autoverleden bestaat uit een BMW E36 316i compact met een 1.9 benzinemotor waar ondertussen net geen ton op de teller staat in nog perfecte conditie. Voor ernaast kwam er iets spannends bij, een Subaru Impreza GT Turbo die ik flink onder handen heb genomen/ laten nemen. Daarnaast ben ik nu in het bezit van een Opel Corsa 1.2, redelijk luxe uitvoering maar het spannende van autorijden is totaal verdwenen. Hiervoor reed ik met 330 paarden onder de motorkap rond, daarvan zijn er nu 80 aanwezig. De keuze voor de Opel heb ik gemaakt omdat ik redelijk veel kilometers maak voor mijn werk en om dan 1 op 6 á 7 te rijden is zonde van het geld. Ondertussen rijd ik een stuk minder kilometers dus kan ik weer gaan zoeken naar wat leukers.
Een voorliefde voor Nissan had ik niet, tot dat ik ermee aangestoken werd. Een paar vrienden zweren bij Volkswagen en andere bij Honda/Nissan. Ik viel altijd buiten de boot en trok me daar helemaal niks van aan. Familie van me werk bij Nissan en via hem ben ik mee geweest naar de Nissan Experience. Vol plezier de dag meegemaakt en zelf kunnen rijden in een GT-R, 350Z en electrische Leaf. Maar wat het mooiste was, de oude Micra rally!
Wat ik zelf voor auto wil weet ik nog niet, daarvoor ga ik even op onderzoek uit!
Groetjes,
Ruben!