Auteur Topic: Aftertalk JAE  (gelezen 24193 keer)

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
  • Geslacht: Man
Aftertalk JAE
« Gepost op: 22:30:13, zaterdag 06 september 2014 »
Hoewel het nog niet is afgelopen willen we het volgende even delen met de rest van de club.

Peter heeft met zijn S12 de prijs gewonnen voor Best Overseas Car 2014. Daar heeft hij een mooie beker en een HKS dashcam voor gekregen.

Daarbij hebben we als club zijnde de prijs gewonnen voor Best Overseas Club 2014. Daarvoor hebben wij ook een leuke trofee gewonnen en van 4 soorten HKS olie 5 liter gewonnen.

Een foto:

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
Re: Aftertalk JAE
« Reactie #1 Gepost op: 00:27:28, zondag 07 september 2014 »
Netjes  :cheer:

Offline toto

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 08:51:19, zondag 07 september 2014 »
Flink in de olie dus :applaus:

Offline Galaxis

• NCN Forum Member
  • Almera N15 SR GA16DE --- Renault Megane Estate DcI
    • Webdesign
« Reactie #3 Gepost op: 10:02:20, zondag 07 september 2014 »
Nice :)

Offline x-trailrijder

• Voorzitter
  • NCN Bestuur
  • *
« Reactie #4 Gepost op: 10:24:05, zondag 07 september 2014 »
Wat supervet! Van harte gefeliciteerd met deze leuke prijzen, zeer gaaf!

Offline thepope2

• NCN Club Member
  • *
  • 12valve Aficionado
« Reactie #5 Gepost op: 10:58:49, zondag 07 september 2014 »
Supergaaf mannen!
Het loopt gesmeerd dus daar in Engeland!

Offline Erik_1991

• NCN Forum Member
  • Waarschijnlijk ergens op zee
« Reactie #6 Gepost op: 12:34:31, zondag 07 september 2014 »
Zo netjes heren ! En gefeliciteerd Peter ! :D

Offline Woudam

• NCN Forum Member
  • Living from corner till corner!
« Reactie #7 Gepost op: 14:05:11, zondag 07 september 2014 »
Gefeliciteerd jongens en in het bijzonder natuurlijk Peter! Jullie zullen in ieder geval niet omkomen van de dorst.

8)

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #8 Gepost op: 09:05:43, maandag 08 september 2014 »
Nu een beetje wakker aan het worden @ casa radium. Afgelopen dagen waren weer schitterend. Vorig jaar hadden we het weer niet meezitten maar dat is dit jaar ruimschoots goedgemaakt!

Dit jaar hadden we een hoop primeurs, erg grappig allemaal.

Het was enorm gezellig in ieder geval en zoals al vernoemd met een kers op de taart met de gewonnen prijzen. Echt gaaf en compleet onverwachts ook.

Later zal ik nog wat foto's plaatsen

Offline Sunnyke

• NCN Ledenadministratie
  • NCN Hoofd Moderator
  • *
    • Mijn nissan 350Z
« Reactie #9 Gepost op: 17:02:14, maandag 08 september 2014 »
Mijn fototjes :cheer:

Mijn taxichauffeur

Tussenstop Belgique

Bijna in the U.K.

Onderweg naar Kettering

Op JAE

En de prijzen voor JAE Best Overseas Club 2014 en JAE Best Overseas Car 2014

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #10 Gepost op: 17:59:50, maandag 08 september 2014 »
Nette pics Ronald.

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #11 Gepost op: 21:32:03, maandag 08 september 2014 »
JAE 2014 is weer voorbij, maar wat een heerlijk weekend was het weer.
Het weer was erg goed, lekker droog, klein buitje in de avond maar we mogen niet klagen gezien het jaar ervoor. :)

Alles verliep dit jaar erg soepel. Geen walkie talkies nodig gehad, gewoon lekker back to basics.
De gehele JAE crew verbleef een nachtje bij mij thuis, zodoende konden we lekker voorbereid op weg.

De rit heen verliep erg vlug. We waren zo op de boot, en zo in Kettering.
De entree was dit jaar verhoogd naar £45,- maar dat mocht de pret niet drukken.
Dit jaar wel een plek achteraf, maar gezien de grootte van de plek was er geen rede tot klagen, sterker nog, de plek was uitstekend.
Ben zelf nog even weg geweest naar een oude bekende en ben dus nog op verkenningstoc ht gegaan.

De terugweg verliep soepel, even nog gestopt bij de Burger King om te lunchen en een eindstop in Hoogerheide gemaakt om een kapsalonnetje te eten met de heren.
Al met al een prima JAE, kijk weer uit naar volgend jaar.
NCN heeft zelfs nog twee! bekers gewonnen!
De S12 van Peter werd verkozen tot mooiste auto JAE 2014.
NCN werd verkozen tot Beste buitenlandse club JAE 2014.

Thanks to Edwin voor de voorziening m.b.t. bakken & braden.
De rest ook bedankt voor de gezelligheid/aanwezigheid.

Hierbij de foto reeks:

« Laatst bewerkt op: 21:34:38, maandag 08 september 2014 door Radium69 »

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #12 Gepost op: 01:18:44, dinsdag 09 september 2014 »
Ook weer geweldige foto's.

Ook ik heb dit jaar weer enorm genoten. Hier mijn verslag:

Woensdag:
Overdag lekker bezig geweest de Murano in te pakken. Daarna vertrokken naar Bergen op Zoom om Ronald op te halen en door te gaan naar Kevin. Daar aangekomen een soepie met broodjes gegeten (met dank aan de moeder van Kevin) en gewacht op de rest. Daarna de spullen uit de aanhanger overgepakt in de Murano. Ik wad verbaasd over wat er allemaal in kon. De achterkant was wel meteen 5 cm verlaagd maar goed. 's Avonds nog getrakteerd op gebakjes ivm mijn verjaardag en rond half 1 gaan slapen.

Donderdag:
Lekker op tijd vertrokken naar Duinkerken. Onderweg weinig oponthoud gehad. Ondanks (of dankzij) dat we geen walkie talkies hadden konden we lekker bij elkaar blijven en waren we mooi op tijd in Duinkerken. Op de boot wat gegeten en gerookt. Toen we in Dover aankwamen, zijn we lekker vlot weer bij elkaar gekomen. Verder op een file voor de tolpoortjes na ook weer weinig oponthoud gehad.
Eenmaal in Kettering aangekomen hadden we tenten verassend snel opgezet. Ook de NCN-tent was verassend snel opgezet waarna Edwin en ik boodschappen gingen doen. Eenmaal terug hadden Ronald, Kevin en Peter de zijkanten van de tent klaar. Meteen begonnen met BBQ'en. Het eten smaakte erg goed en na een paar pilsjes zijn we gaan slapen.

Vrijdag:
Vrijdag was iedereen mooi op tijd wakker. Ik kwam er helaas achter dat mijn luchtbed lek was maar echt slecht heb ik niet geslapen. Peter had nog een reserve luchtbed dus die kon ik voor die nacht lenen.
Het ontbijt was traditiegetrou w bolletjes met ei en bacon. Dankzij de skottelbraai van Edwin smaakten ze nog beter als voorgaande jaren. Peter verzorgde de koffie die ook gewoon weer lekker smaakte. Daarna is Kevin weggegaan voor een andere afspraak. Ook hebben we de halve voorkant van de Murano uit elkaar gehaald om erachter te komen hoe de stadslichten vervangen moesten worden. Helaas was dat werk voor niets geweest aangezien de stand met ledverlichting er niet was. Ook bleekbdat ik gewoon via de modderkuipen de stadslichten kon vervangen. Daarna zijn we lekker rond wezen lopen en op een gegeven moment zijn Edwin en ik weer boodschappen gaan doen.
's Avonds weer lekker aan het BBQ'en geslagen. Ook weer erg lekker gegeten en ondertussen heb ik het luchtbed wat ik van Peter geleend had geprobeerd op te blazen. Helaas waren de batterijen van de pomp leeg dus uiteindelijk was hij net genoeg opgeblazen om niet op de grond te slapen. Na een paar biertjes bij het vuur zijn we gaan slapen.

Zaterdag:
Ook nu was iedereen weer lekker op tijd wakker en hebben we weer genoten van een lekker ontbijt. De hele dag verder lekker lui geweest en wat rondgelopen enzo. Toen Kevin weer terug was zijn Edwin en ik nog weer boodschappen gaan doen. Ook heb ik maar meteen een nieuw luchtbed en een nieuwe luchtpomp gehaald (was goedkoper als 4 batterijen voor mijn pomp)
Eenmaal terug meteen maar ff mijn luchtbed opgeblazen. In hooguit een minuut was mijn luchtbed al vol. Toen bleek de 12V aansluiting in de bagageruimte van de Murano best handig. We werden gevraagd of we bij de prijsuitreikin g wilden komen.
Toen zijn we gaan BBQ'en en hebben we de tijd niet in de gaten gehouden. Opeens kwamen 2 afgevaardigden langs om ons alsnog onze prijzen uit te reiken.
We hebben (zoals gezegd) de prijs voor Best Overseas Carclub gewonnen en Peter had nog de prijs voor Best Overseas car gewonnen. Na het vuurwerk hebben we nog gezellig wat bij elkaar gezeten en zijn we gaan slapen.

Zondag:
Weer was iedereen op tijd wakker en meteen alvast begonnen wat op te ruimen. Ondertussen weer een ontbijtje gehad en uiteindelijk waren we om 10 uur klaar met opruimen en inladen. Rustig zijn we vertrokken naar de boot. Onderweg ff rustig wat gegeten en uiteindelijk stonden we om 14:45 uur (om en nabij) in Dover. Daar rustig rondgelopen in het winkeltje op het terrein. Op de boot nog ff de laatste losse ponden opgemaakt.
Ook de terugweg naar Nederland verliep vrij soepel. Lekker vlot doorgereden op een file van Jabbeke tot Aalter na. Nog ff wat gegeten in Hoogerheide en daar afscheid genomen van Peter die direct doorging naar huis. De rest heeft nog geslapen bij Kevin.

Maandag:
Vanmorgen nog ff de Murano uitgeladen en afscheid genomen van Edwin. Kevin Ronald en ik zijn de Skyline nog ff weg wezen brengen waarna ik Ronald en Kevin nog ff afgezet heb in Bergen op Zoom. Daar heb ik afscheid genomen van hun en ben ik naar mijn volgen vakantiebestem ming gereden.

Conclusie:
Dit jaar was een jaar vol primeurs.
- De eerste keer Engeland met de Murano en Skyline
- De eerste keer dat we in de prijzen zijn gevallen
- De goedkoopste JAE
- De grootste plek voor onzelf
- De eerste keer dat iemand een nacht wegbleef
- Het eerste jaar zonder walkie talkies
Ben er nog wat vergeten maar dat wordt vast wel aangevuld.

Heren, ik wil jullie bedanken voor weer een geweldig weekend. Ik heb genoten en had het (zoals gewoonlijk met JAE) niet willen missen. Volgend jaar organiseer ik gewoon weer de plaats en ga ik weer mee. Ik hoop dat er weer wat meer mee kunnen, maar ook met dit groepje is het al erg gezellig.

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #13 Gepost op: 10:25:01, dinsdag 09 september 2014 »
Mooi verslag en mooie foto’s heren!

Ik zie veels moois op de foto’s vooral de oer GT-R is PRACHTIG!! Ik zie ook nog een soort Isuzu-achtige terreinauto, maar ik heb echt geen idee wat voor soort merk dat nou daadwerkelijk is. Nog nooit gezien zoiets!

Fijn dat alles goed verlopen is, en leuk om te zien dat de Skyline van Kevin voor de 2e keer in UK is. Als je in UK rijdt dan is dat toch knap handig dat het stuur aan de rechterkant zit.

@retep: gefeliciteerd met je prijs! En uiteraard ook NCN!

@Rik: je steekt wel vaak je tong uit naar de camera. Haha!

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 11:55:33, dinsdag 09 september 2014 »
Ik heb een hekel aan foto's :P