Auteur Topic: Jap Fest 2014  (gelezen 39311 keer)

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
Re: Jap Fest 2014
« Reactie #15 Gepost op: 12:54:57, maandag 26 mei 2014 »
ik was nog even langsgekomen, nog een praatje gemaakt met kevin en rens
was voor mij eerste keer japfest en vond het een geslaagde meeting.
ik vond het erg rustig wat betreft caraudio, die knallende uitlaten dat vind ik niet zo storend ;D

hierbij mijn foto's

dit wil ik ook proberen bij de cuore :D

en als laatste een civic die mee deed aan gymkhana drift

Offline Woudam

• NCN Forum Member
  • Living from corner till corner!
« Reactie #16 Gepost op: 13:31:42, maandag 26 mei 2014 »
Ook wij hebben het erg naar ons zin gehad. Gezellig clubje, goed eten, heerlijk weer en prachtige wagens! Wat kan je nog meer wensen.
Het enige jammere vond ik dat ze de drag-races naar achter de tribunes hadden verplaatst, het zag er niet naar uit dat daar veel mensen kwamen en ik zou het persoonlijk als ik rijder was ook niet leuk vinden.
Bij vertrek was het ook nog grappig, rij je als laatste weg en in de file kom je verschillende bekenden tegen.

Edwin en Noa, bedankt voor de broodjes. Smaakte goed. :applaus:

Rens en Charlotte, gecondoleerd en sterkte.

En iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #17 Gepost op: 15:31:33, maandag 26 mei 2014 »
Vond het een hele geslaagde meeting. De 'Scottlebrite?' 'Scotchbrite' 'Schotelbraai?' 'Scottelbraai' 'Skottelbraai' was fantastisch en heeft iedereen voorzien van lekkernijen dankzij onze kok Edwin, topgozer! ;)
Drinken was er ook en ook dit was erg fijn. Niet meer 15 euro uitgeven voor al die zooi daar. Stukje clubspirit! :)

Was alleen jammer dat Ronald op de heenweg een fazant kopte met de 350z, zonde... Maar dat komt allemaal goed.

Het weer was echt fantastisch, ben helemaal verbrand en m'n gezicht staat zo strak als een bos uien haha.
De nieuwkomers die er waren hadden het volgens mij ook helemaal naar hun zin want die mixten zich lekker met andere leden.
Heb weer veel gebabbeld met jan en alleman en ook nog even lekker op de tribune gezeten en auto's bekeken.
Vond het met de standjes tegenvallen, maar misschien is dat omdat ik toch ieder jaar weer dezelfde zie staan.

De overlast van de civics vond ik meevallen, we hadden erg fatsoenlijke clubs rondom ons heen en vond dat wel een gigantische verbetering.
Tja, wat moet ik meer zeggen? Heb me goed vermaakt ;)
Op de terugweg nog wat auto's gezien en wat foto's gemaakt.

Rens en Charlotte, erg veel sterkte met de situatie, het zit jullie ook ff niet mee...

Hierbij mijn foto's van de dag:

« Laatst bewerkt op: 20:07:48, woensdag 28 mei 2014 door Radium69 »

Offline Wack Demon

• NCN Forum Member
  • 2018 Kia Niro 1.6 Hybrid - 2012 Kia Picanto 1.2
« Reactie #18 Gepost op: 16:27:20, maandag 26 mei 2014 »

Offline MarkW

•  NCN Spambot detector
  • NCN Forum Member
    • Skyline
« Reactie #19 Gepost op: 19:10:35, maandag 26 mei 2014 »
Ik heb niet veel mensen gesproken, maar ik heb me prima vermaakt. :)
Dat de drag-races achter de tribunes waren vond ik niet erg. Ik had het idee dat het heel wat vervelende Hondaatjes scheelde op de paddock.
Ik heb zelf geen foto's gemaakt die de moeite van het plaatsen waard zijn, maar er liepen weer genoeg mensen met fototoestellen en camera's rond, dus dat wordt komende dagen internet afspeuren naar mooie foto's. :P

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #20 Gepost op: 20:02:08, maandag 26 mei 2014 »
Rens en Charlotte gecondoleerd.

Morgenochtend zal ik een klein verhaaltje type met wat foto's, maar ik ga nu even lekker wat tijd met 'the family' doorbrengen. :)

Offline Edwin87

• NCN Bestuur
  • *
« Reactie #21 Gepost op: 20:10:23, maandag 26 mei 2014 »
Wij hebben ook genoten van de dag, fijn dat iedereen de broodjes waardeert! :D Volgende keer doen we het zo weer ;)

Veel mooie auto's gezien en gezellig gekletst met iedereen. :D

Offline Erik_1991

• NCN Forum Member
  • Waarschijnlijk ergens op zee
« Reactie #22 Gepost op: 20:48:23, maandag 26 mei 2014 »
Zeer leuke dag gehad ! S'ochtends optijd in de auto maar Rik stond na 10 minuten rijden al bij de Shell ( 0725h ) en we zouden er 0800h zijn :P.. Gelukkig ben ik er van de tijd en was ik er 0806h :D

Geen foto's maar Kevin heeft alweer een mooi setje geupload waarvoor dank :D
Edwin, hartelijk dank voor het verschafde maaltje  8) Je mag vaker zulke ideeen hebben :D

Allen bedankt voor de gezelligheid, moest iets eerder weg ivm een etentje maar erg genoten en een mooi weertje erbij gehad...

Om het even duidelijk te maken voor een ieder.. het is schotel-braai want het is ontstaan door iemand met een tv schotel, en die dacht ik gooi er jus in, maak van de achterkant de onder kant en dan braai ik m'n gehakt in die schotel..  ::)

Dit Is Niet Waar

Mazzeltjes  8) 8)

Offline Jano

• NCN Forum Member
  • Micra 2.0 GTi
« Reactie #23 Gepost op: 21:56:54, maandag 26 mei 2014 »
Idd, skottelbraai is Zuid Afrikaans ;)

Ik heb me ook reuze vermaakt met Japfest. De meeste van jullie (die ik ken en heb gezien iig) nog ff gedag komen zeggen. Was verder maar druk met Vrij rijden en sprinten.

Al met al een top dagje!

Offline chiba_kun

• NCN Mooiste standaard auto 2010
  • NCN Forum Member
  • 2007 E11 Note 1.6 Accenta AUT
« Reactie #24 Gepost op: 06:57:40, dinsdag 27 mei 2014 »
In eerste instantie had ik niet willen gaan totdat een vriend (Skyline rijder van het eerste uur) mij aanbood mee te rijden met zijn auto van de zaak. Ik had hem ook al in tijden niet meer gezien, dus het was gelijk een goede gelegenheid. Ik heb geen spijt dat ik gegaan ben, alleen ben ik op zo'n dag altijd veels te druk. Ik heb velen ook niet kunnen spreken (mijn excuses daarvoor), maar ik kan niet alles tegelijkertijd ... Haha! Niet zoveel foto's genomen als normaal, maar hierbij toch een kleine selectie.  ;)

Schitterende Fairlady!

Je Silvia stond er PRACHTIG bij Peter!

Deze 140Y vond ik ook al zo mooi...  8)

Een S15 naar mijn smaak.

MFC met grote opkomst! Zag er netjes uit die Micra's zo op een rij.

Toen weer een tijdje bij de Skylines rondgehangen.. .

1000pk blok (op E85)!!  8)

Tot slot de mooie Cube!!

Ook nog veel Hayabusa's (en andere motoren) zitten kijken, sprinten was moeilijk te zien dit jaar en veel takkeherrie van Honda's (sorry, maar ik vind dat schelle echt niet mooi). Nog voor paar minuten een doof oor opgelopen toen ik in de tunnel liep en er een Honda in de revlimiter klapte... Leuk hoor (not).

Anyway, al met al een mooi en zonnig dagje! :)

Offline Thom_Primera22

• NCN Merchandise
  • NCN Forum Member
  • **
  • Primera P11-144 SR20DE jarretel. Geen nieuwe.
« Reactie #25 Gepost op: 19:08:02, dinsdag 27 mei 2014 »
Hele mooie foto's van iedereen! :D Leuk! Heb er zelf ook nog een aantal. Wel iPhone. :P

Voorbereiding >:D

Patrick z'n preventieve maatregelen.

En toen ging het de dag erna weer regenen...

Wat hadden we een mooie dag!! 8)
« Laatst bewerkt op: 19:18:51, dinsdag 27 mei 2014 door Thom_Primera22 »

Offline P11-facelift

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #26 Gepost op: 21:17:43, dinsdag 27 mei 2014 »
Haha die preventieve maatregeling voor de aangekondigde controle :p
decibelkiller was er zelfde avond weer uit :p
lichten laat ik misschien wel zo en anders plastidip smoke!
JW bedank je meisje even voor haar hulp!

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #27 Gepost op: 23:59:50, dinsdag 27 mei 2014 »
Wat een opkomst is er geweest zeg!! Complimenten aan de dames en heren die aanwezig zijn geweest. Als ik dit gezelschap bij elkaar zie, had ik er eigenlijk ook wel bij willen zijn... :P Hoe is de rest van het evenement bevallen? Beter dan voorgaande jaren? Was de opzet ook uitgebreider qua aanwezige bedrijven/stands? En zo te lezen ook wel rustiger met de Civicjes? Dat scheelt al veel in de beleving!

Is er trouwens ondertussen een nieuwe Nissan banner aangeschaft zo te zien? Die Juke Nismo was dus de auto van Nissan NL? Goede keus zou ik zeggen!!
En de aanwezige 300ZX en 200SX.. zijn dat ook clubleden? Volgens mij heb ik beide auto's nog nooit gezien??
Trouwens ook ERG leuk om dat aantal Datsuns te zien staan. Daarmee een prachtige combinatie met de 'auto's van nu'. Zijn deze ook allemaal van clubleden? Zo ja, moet ik echt weer een keer aanwezig zijn bij een dergelijk uitgebreide meet! :D

Offline xleonl

• NCN Forum Member
  • Mitsubishi Colt CZT
    • Facebook
« Reactie #28 Gepost op: 00:07:08, woensdag 28 mei 2014 »
Was de opzet ook uitgebreider qua aanwezige bedrijven/stands?

was voor pas de eerste keer maar ik vond het gymkhana drift erg gaaf om naar te kijken,
had dit zelf nog niet eerder gezien op een ander evenement, maar kan natuurlijk aan mij liggen :)

Offline Radium69

• NCN Penningmeester
  • NCN Bestuur
  • *
  • NCN Paparazzi!
« Reactie #29 Gepost op: 09:38:27, woensdag 28 mei 2014 »
Leuke foto's allemaal, geeft alles mooi weer en je kunt de sfeer gewoon proeven vanaf de foto's! :D