Ik ben Robert Davelaar, 24 jaar, ben ik het dagelijks leven werkvoorbereid
er en tekenaar bij een bouwbedrijf en heb tot nu toe alleen Nissan gereden.
Mijn vorige Sunny werd afgekeurd met rotte dorpels en daarvoor is een Nissan Sunny X1 in de plaats gekomen:

Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met het tunen etc van de auto, maar mijn passie ligt bij caraudio.
Nadat ik in mijn vorige Sunny een mooie installatie had zitten en daarmee goed had gescoord op Sound Quality wedstrijden wilde ik van deze auto een echt 'top'-auto maken op dat gebied.
Nadat mijn installatie redelijk was gevorderd ben ik maar eens gaan meedoen in een klasse waar voornamelijk het geluid telt. Dit om te kijken of ik v.w.b. de afstelling op de goed weg was. En toen wa het raak... ik werd 2de en het virus was weer teogeslagen.
Ik ben toen verder gegaan met de installatie en kwalificeerde me voor de Nederlandse Kampioenschapp
en. Op die wedstrijd was mijn install eindelijk om aan te zien er werd VER boven verwachten Nederlands Kampioen.
Hier even een paar foto's van de install (op de laatste foto staat in het midden de beker van de NL kampioenschapp
en, best groooot):

Voor meer foto's van de complete installatie:
http://www.showyoursound.nl/Public/Showcase/Showcase.asp?id=2320Nadat ik hier een paar jaar heb rond gehangen en gelezen werd mij een paar weken geleden gevraagd om de ICE-sectie te gaan moderaten. Hierop heb ik dus ja gezegd en ben sindsdien moderator op het forum.
Gr. Robert