hey ja we hebben er al veel lol mee.
binnenkort staan we op automax, dus dat word nog even flink poetsen,
en nog een aantal dingetjes veranderen.
Die uilaat die je gaf, die hebben we eronder gezet, maar naar een paar dagen al dikke roest erop :o
En we hadden na een week ook al de koppeling kapot. Robbert is er twee avonden mee bezig geweest. Maar hij doet het nu weer perfect. Ben ondertussen ook al aangehouden vanwege de geblindeerde ramen. Ik heb de folie moeten verwijderen, maar een dag later zijn we gelijk maar naar de winkel gegaan om nieuwe folie te halen. van 35 %.
Verder hebben we een aantal dingen verandert. Zij zijpanelen bekleed met sky en afgewerkt met rode bies, net zoals in de kofferbak. 2 raceland kuipstoelen erin met blauwe drie punt gordels. nieuwe automatjes met rood randje en chinees teken (karakter). :)
We waren gelijk maar even naar beverwijk geweest voor de matjes en voor een mooie sticker. Hardcore Holland in het rood :D,
die komt op de achteruit. Verder gaan we ook nog de achteruit blinderen.
Ook moet er nog iets gebeuren met de achterbank. Waarschijnlijk een zwarte stof eroverheen.
Zoals jullie zien moet er nog veel gebeuren, binnekort zal ik even wat foto's laten zien.
Owjah De ambi pur vond ik zo lekker, dat ik gelijk een nieuwe vulling ben gaan halen. >:D
groetjes roos