Hallo, mijn naam is Patrick, 33 lentes jong en afkomstig uit de provincie Zeeland.
Ik heb in het verleden een kleine 10 jaar in een 200sx S13 gereden. Uiteindelijk heb ik die om praktische redenen
weg gedaan, en na meer dan 4 jaar afscheid keerde mijn maag nog steeds om als ik er aan terug dacht. Heimwee!
In 2003 ontmoette ik per stom toeval een autoliefhebber, waar in het gesprek naar voren kwam dat deze een S13 in het
bezit had welke hij nieuw had aangeschaft. Eerste eigenaar dus. Maar "stond wel al een tijdje stil". Tien jaar later treffen
we elkaar opnieuw, waarbij bleek dat deze eventueel van de hand mocht om plaats te maken in zijn collectie. Uit interesse eens gaan kijken, en dat had ik natuurlijk nooit moeten doen...

Na veel, (maar dan ook veeeeeel praten) was deze persoon bereid deze S13 aan mij van de hand te doen.
Daardoor ben ik sinds November 2013 wederom eigenaar van een S13, werkelijk een juweeltje.
- Bouwjaar 1990
- Volledig originele Nederlander
- Van de eerste eigenaar
- De oude kentekenplaten er nog op (inmiddels wel GAIK)
- Laatste APK registratie was in 1993, en heeft welgeteld 26.500 kilometer gelopen...
Knappe foto's heb ik er nog niet van, wel wil ik nog eens een reportage laten maken.
Om toch wat beelden toe te voegen, hierbij 3 snapshots toen hij gepolijst werd bij de detailer.