Dat begreep ik ook.
Die keuze respecteer ik ook.
Ik kwam er alleen deze week pas echt achter, omdat het redelijk lastig is (zoniet vrij onmooglijk) om je eigen oudere posts terug te vinden.
Bijvoorbeeld oudebrommers.n l maakt geen verschil tussen betaald en niet betaald, alleen een eervolle vermelding bij de naam.
(daar kanje ook foto's direct bijvoegen in je topic ipv via linken, maar das een ander verhaal ;D )
Ook andere fora werkt het ongeveer ook zo.
Ik ken maar 2 anderen.
Audiforum krijg je als betalend lid een veeeel grotere inbox (van redelijk beperkt tot vrijwel onbeperkt) en als betalend lid krijg je daar geen reclames tussen posts enzo, wat andere wel krijgen (om de site betaald te krijgen)
en de NCN maakt je eigen posts redelijk onvindbaar.
Maakt niet uit, het is een keuze.
Misschien iets voor een evaluatie om dat eens te her-overwegen.
Meer gebruiksgenot als "free-rider" geeft ook weer meer stimulans om lid te worden.
Als ik het als gratis lid een lastig forum vind, stimuleert dat ook weer niet om lid te worden.
Beetje kip-ei verhaal.
Overigens, als jullie toch aan het evalueren zijn, maak dan ook dat foto's posten eenvoudiger.
Althans, denk dara eens over.
(Of maak dat voor leden eenvoudiger.)
Ik zag aan mijn photobucket dat het echt een eeuwigheid terug was dat ik die gebruikt had, de jongste pic was van een oude willy's agregaat die alweer een jaar of 4 of 5 de dam af is.
Dus al de fora die ik gebruik kan ik "zo" foto's bijvoegen.
Vroeger was "linken" gebruikelijk, maar das nu een klein beetje achterhaald denk ik.
Zomaar wat tips om het forum aantrekkelijke r te maken (en daarmee meer mensen te trekken).
Kijk voor de grap eens op oudebrommers.n l.
Daar hobby ik veel, en het werkt leuker wat betreft foto's en zoeken.
Toevallig 2 weken terug vergadering gehad van de xrrs-club Nederland en daar hadden we toevallig ook een "boompje" over het forum en de site en hoe deze aantrekkelijke r te maken.
Zowel Audiforum en XRRS-club hebben de samenwerking gezocht met de importeur voor wat gelden te genereren in ruil voor wat sposoring op de main page.
De importeurs zien het nut wel van fora, zelf klussen en in stand houden van het "erfgoed".
Ik denk dat die manier resulteerd in een leukere en bruikbaarder site.
(zomaar een paar tips aan de operators / webmasters)
Verders absluut geen offences naar de oprichters / webmasters etc.
Ik wil niemand tegen me in het harnas jagen, ik wil alleen meedenken om het leuker te maken.
En voordat iemand zegt "betaal dan, zeurpiet".
Er staan, naast 2 Sunny's,
ook 2 Audi 200's Turbo (een Quattro Oettinger en een Treser),
een Escort RS Turbo S2,
25 Puchs monza en GrandPrix,
5 Sachs Supra-4's,
een Batavus Supersport,
een Benelli Sprintmaster,
een Aprilia RS250 Reggiai en een RS50 Extrema,
een DKW Munga,
en wat klein grut.
Voor alles lid worden van een club is een vrij onmogelijke opgave denk ik . . . .
(en ik begin te denken of ik niet eens wat moet gaan uitdunnen in de schuur . . . ;D )