Auteur Topic: Even voorstellen: Black Beast P11 GT  (gelezen 100410 keer)

Offline Black Beast P11 GT

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
Re: Ik zal mijzelf even netjes voorstellen: Black Beast P11 GT
« Reactie #60 Gepost op: 20:21:34, donderdag 19 december 2013 »
Ik leer elke dag wat meer. Zal er wel naar vragen als ik hem ophaal.

Offline Stijn 23

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #61 Gepost op: 11:24:59, donderdag 26 december 2013 »
Heey, welkom hier! Heb zelf ook een zwarte gt met cupra lip dus kan zeggen dat het niet zo'n lip is dat er bij jou opzit. de Seat lip sluit ook mooi aan en heeft een "uitsparing" in het midden (zie foto) Veel plezier met je wagen, is gwn genieten elke keer als je er in stapt  ;)

Offline Rudeboy.

• NCN Club Member
  • *
  • プリメーラ
« Reactie #62 Gepost op: 13:13:54, donderdag 26 december 2013 »
Heey, welkom hier! Heb zelf ook een zwarte gt met cupra lip dus kan zeggen dat het niet zo'n lip is dat er bij jou opzit. de Seat lip sluit ook mooi aan en heeft een "uitsparing" in het midden (zie foto) Veel plezier met je wagen, is gwn genieten elke keer als je er in stapt  ;)

Zo op de foto te zien sluit hij helemaal niet goed aan op de bumper :P

Offline Stijn 23

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #63 Gepost op: 13:36:35, donderdag 26 december 2013 »
Toch ongeveer aansluitend ;-) meer als de lip die er nu opstaat bij hem

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #64 Gepost op: 05:23:28, vrijdag 27 december 2013 »
Toch ongeveer aansluitend ;-) meer als de lip die er nu opstaat bij hem

Haha en bedankt :P mooie wagen Stijn.

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #65 Gepost op: 07:44:35, vrijdag 27 december 2013 »
Veel plezier vandaag met het ophalen van je GT  ;D

• NCN Forum Member
  • **
Primera P11 GT opgehaald
« Reactie #66 Gepost op: 01:08:17, zaterdag 28 december 2013 »
Vandaag dan eindelijk de GT opgehaald :wedgie1: Ik kan er een heel verhaal over schrijven, maar ik zal het kort houden omdat mijn gevoel niet in woorden is uit te drukken. Wat ben ik ontzettend blij met deze aankoop. Ik haalde hem op en de rit naar huis kon beginnen. Ik moet oppassen in de stad met mijn smalle banden omdat het gaat stuiteren maar dat heb ik wel voor lief ;) Dit is een sportwagen en als ik voor comfort zou gaan, dan had ik wel een golf met 14 inch gehaald bij wijze van spreken. Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden! Op de snelweg daarentegen plakt de Primera letterlijk aan het asfalt en snelle bochten nemen is geen enkel probleem. De auto heeft in totaal 4 uur achter elkaar aangestaan omdat ik gelijk een eind heb rondgereden en alles werkt naar behoren zonder problemen. De velgen zijn gewoon bloedmooi vind ik. Ik moet de auto nog wassen. Op de foto lijkt hij gewassen omdat de velgen mooi glimmen de velgen zijn nieuw vandaar de glans.

Ik zit lekker in deze auto de stoelen geven voldoende zijdelingse steun en het zicht naar achteren is gewoon top. De auto is rustig te rijden, maar wanneer het gaspedaal er op moet dan komt hij zeer goed van zijn plek. In zijn 2 trok ik hem even helemaal door en reed op dat moment 100. Dit wil zeggen dat hij na een aantal jaar toch zijn kracht nog heeft. Op de terugweg nog een Almera GTI eruit getrokken. Ik dacht dat die veel sneller waren dan de Primera GT. Op een een of andere manier lijkt het dat mijn GT meer dan 150 pk heeft  :D Het interieur is trouwens goed ingericht en de bekerhouders in de armsteun bleken ondanks de onhandige plek toch nuttig. Een fles AA en een Red Bull is geen probleem. De nodige spullen zijn aanwezig in de auto van originele krik, volledige reserveband, tot de verbanddoos van Nissan helemaal ongebruikt met een Nissan wegwerpcamera waar ik nog nooit van had gehoord. De auto trekt enorm veel bekijks en daar moet ik aan wennen. Ik stond bij de kassa na het tanken en zie klanten naar hun auto lopen en terwijl ze voorbij mijn auto lopen draaien de hoofden en kijken ze nog even naar mijn GT zeer mooi om te zien. Sommige mensen proberen ook stiekem te kijken. Ze doen alsof ze niet kijken maar stiekem kunnen ze de verleiding niet weerstaan en kijken toch om bijvoorbeeld als ik achter een fietser rijd  :) Het Nissan mapje is keurig en compleet met een pechboekje van Nissan garages, een gebruikers handleiding en een garantie en onderhoudsboek je. Deze is helemaal ingevuld vanaf 11000 kilometer tot 263000 kilometer. De auto staat nu op 280000 maar dat merk je echt niet aan hoe hij rijdt. Elke beurt is gedaan bij de Nissan dealer zoals ik al eerder had vermeld en is de olie vervangen bij elke onderhoudsbeur t.

Het enige dat op zeer korte termijn vervangen moet worden zijn de deurrubbers en achterklep rubbers omdat die gewoon gescheurd zijn en dus lekkages kunnen veroorzaken. Ik moet nog even uitvissen of ik een sloopauto kan vinden voor de rubbers. Het rechter leeslampje doet het niet en ik moet proberen om led lampjes hiervoor te vinden zodat dit goed aansluit op het lampje in het midden van het dak dat wel led is. Tenslotte moet ik dringend winterbanden aanschaffen omdat ik niet met deze velgen in de sneeuw ga rijden mocht de sneeuw vallen. Heel misschien maar niet dringend, zal ik proberen om een volledig lederen interieur te vinden om te ruilen met mijn huidige interieur. Ik zit goed genoeg in mijn huidige zetels, maar vind volledig leer toch wat mooier. Een GT embleem voor de achterklep moet ik nog vinden. Deze zal ik dan rood spuiten omdat dit beter bij de zwarte lak past. Tenslotte wil ik graag een coming leaving home module op de mistlampen aansluiten. BMW heeft dan Angel Eyes maar als mijn mistlampen zullen oplichten als ik hem van het slot haal dan vind ik dat goed genoeg. Mochten er leden zijn die mij het bovenstaande kunnen aanbieden, dan zal ik graag een PM willen ontvangen indien dit mogelijk is.

Groeten Black Beast P11 GT

En dan nu de foto´s

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #67 Gepost op: 01:09:36, zaterdag 28 december 2013 »
Veel plezier vandaag met het ophalen van je GT  ;D

Thanks Stephan plezier heb ik zeker gehad niet normaal. Had niet meer op het forum gekeken na mijn nachtdienst zag je bericht net.

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #68 Gepost op: 01:33:13, zaterdag 28 december 2013 »
Mooi ding hoor, erg strakke combi zo! Kan je veel plezier aan beleven ;)

Offline P11-facelift

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #69 Gepost op: 10:48:33, zaterdag 28 december 2013 »
Vandaag dan eindelijk de GT opgehaald :wedgie1: Ik kan er een heel verhaal over schrijven, maar ik zal het kort houden

Jaja... kort houden... maar natuurlijk haha
Wat is bij jou dan een uitgebreid verslag?

Ziet er erg strak uit.
Zeer gruwelijk zonder teveel aanpassingen!
Velgen zijn super en staan hem goed!

Have fun with your black beast!

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #70 Gepost op: 11:00:45, zaterdag 28 december 2013 »
Op de terugweg nog een Almera GTI eruit getrokken. Ik dacht dat die veel sneller waren dan de Primera GT.

Wat een heerlijk gepassioneerd verhaald ;-) Je tevredenheid straalt ervan af LOL.

Even omtrent de Almera GTI en de Primera GT

Allebei SR20 motoren maar wel wat verschillen hoor

Almera GTI
143 PK
1135 KG

Primera GT
150 PK
1245 KG

Offline Wack Demon

• NCN Forum Member
  • 2018 Kia Niro 1.6 Hybrid - 2012 Kia Picanto 1.2
« Reactie #71 Gepost op: 11:14:51, zaterdag 28 december 2013 »
Erg leuk om te lezen, het enthousiasme spat er van af! Veel plezier en veilige kilometers toegewenst!

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #72 Gepost op: 11:48:26, zaterdag 28 december 2013 »
Mooi ding hoor, erg strakke combi zo! Kan je veel plezier aan beleven ;)

Dankje vind ik ook!

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #73 Gepost op: 11:49:42, zaterdag 28 december 2013 »
Erg leuk om te lezen, het enthousiasme spat er van af! Veel plezier en veilige kilometers toegewenst!

Bedankt Wack Demon gaat goed komen.

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #74 Gepost op: 11:58:26, zaterdag 28 december 2013 »
Jaja... kort houden... maar natuurlijk haha
Wat is bij jou dan een uitgebreid verslag?

Ziet er erg strak uit.
Zeer gruwelijk zonder teveel aanpassingen!
Velgen zijn super en staan hem goed!

Have fun with your black beast!

Thanks! Haha als ik eenmaal begin met typen, kan ik moeilijk stoppen ;).