Ik zal me ook nog even voorstellen.
Ik ben Judith, 21 jaar en vriendin van Gerard Duinkerken. Nouja, sinds 25 april de verloofde van... :cheer:
Ik volg de opleiding MBO Verkoopspecial ist Detailhandel in de Dierbranche. Hiervoor heb ik 3 jaar Dierverzorging gedaan maar dat was niet precies wat ik wilde en deze opleiding bevalt goed, vooral omdat ik hierna ook gerust buiten mijn gekozen branche kan werken.
Naast de opleiding heb ik een eigen forum over exotische egel- en tenreksoorten, en hebben we zelf ook de nodige huisdieren. We hebben 2 katten, 2 Afrikaanse witbuikegels, 2 cavia's, een nano aquarium met vuurgarnalen en een Amazone geïnspireerde gezelschapsaqu arium met maanvissen (Pt. Scalare), 2 L240's een Ancistrus temminckii, 5 Japonica garnalen, 4 Sulawesi slakken, 10 Corydoras Aeneus en 24 Kardinaaltetra's en een verdwaalde paardenkopzand happer.
Natuurlijk delen we ook de hobby met de auto, hoewel hij er wel wat actiever mee is dan ik, haha. Zolang het nu maar een beetje binnen de perken blijft vind ik het prima en ik vind het zelf ook wel leuk om auto's te kijken en af en toe een beetje mee te helpen met sleutelen. Ben niet echt merk-gericht en vind veel dingen wel erg leuk eigenlijk.
En verder ben ik tegenwoordig into de nagellakjes, maar ben ik ook veel bezig met hardlopen en vooral klussen op mijn hobbykamer kan ik mijn tijd goed mee verkwisten, haha. Vooral meubels maken zoals dierverblijven, kasten bureau's en sinds vorige week ook begonnen aan een bureaustoel/kruk maken en bekleden.
Volgende week woensdag komt hier een mooie Nissen Primera estate 1.8 Full navi voor de deur te staan :)