Ik ben wel tevreden hoor :-)
Lol, wtf? Forummember en toch banner + avatar?
Dan snap ik er echt geen reet meer van.
@mipa: Hoe jullie de boel willen runnen moeten jullie natuurlijk zelf weten, dat snap ik ook wel. Ik heb het echter nog nooit eerder gezien dat juist jouw eigen het profiel word afgeschermd als je geen betalend lid bent. Logischerwijs is het inderdaad je technische gedeelte (alhoewel je het meeste ook op andere fora kunt vinden, denk bijvoorbeeld aan GA16-forum of SR20-forum) of je koop/verkoop gedeelte wat je dan afschermt voor niet-betalende leden.
We zijn daar toentertijds bij de 100NXClub ook tegenaan gelopen. Technische gedeelte op slot zetten, dat werkte niet, aangezien alle info vrijelijk op internet rondzwerft. Projecten e.d. afschermen was het ook niet, omdat mensen dan wel MOESTEN betalen om uberhaupt iets te kunnen doen. Het verkoopgedeelt
e afschermen is ook geen handige optie, aangezien er veel mensen kwamen kijken om onderdelen te kopen en verkopen, en het zou zonde zijn als mensen een mooie koop of verkoop mislopen.
Bleef eigenlijk alleen het sponsorgedeelt
e over. Helaas is dat bij de 100NXClub niet zo uitgebreid. Hier is dat echter meer aanwezig (al zie ik alleen maar aanbiedingen voor velgen welke niet op de meeste auto's van dit forum passen, omdat ze de verkeerde steekmaat hebben :P), dus je zou daar eens naar kunnen kijken.
SR20-forum heeft bijvoorbeeld een systeem gebaseerd op vrijwillige donatie, met als enige voordeel dat je een mooi groen naampje krijgt, en de mogelijkheid om 750 PMs in je inbox te hebben, i.p.v. de standaard 75-100.
Ik zeg niet dat ik ontevreden ben, als ik die functie (en hoogstwaarschi
jnlijk nog een aantal andere waar ik waarschijnlijk het bestaan niet vanaf weet) zo graag wil hebben dan moet ik betalen. Ik zie er alleen het nut niet van in, aangezien zo goed als alles "vrij" staat voor forumleden (behalve dan avatar en forumprofiel :P), ik nauwelijks meetings bezoek, en de meeste onderdelen uit het buitenland haal. Maar goed, dat is een persoonlijke keuze.
Nogmaals, ik val jullie er niet op aan, ik vond het alleen een beetje apart, op zijn minst gezegd. Wat wel en niet af te schermen is een lastige kwestie.