Auteur Topic: Juke Driver  (gelezen 22251 keer)

Offline Juke Driver

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
Re: Juke Driver
« Reactie #15 Gepost op: 11:37:38, zaterdag 09 februari 2013 »
zal mijn juke hier ook eens posten. Heb nog niet veel tijd gehad om foto's te maken. heb ondertussen al 1.5 tank leeg op die twee weken dat ik hem heb :) en al veel rijplezier gehad.

Wel vind ik jammer dat ik die optie van inklapbare buitenspiegels niet heb. Iemand een idee of dit gemakkelijk te maken is?
Ik veronderstel dat alles aanwezig is alleen dat je bekabeling en schakelaar moet zetten.

Offline timo__

• NCN Forum Member
  • **
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: 19:05:44, dinsdag 12 februari 2013 »
Follow me home functie? Bekend mee?
Nadat je de auto voor je huis hebt neer gezet en je sleutel van het contact hebt gehaald, even groot licht geven (de hendel naar je toe halen).
Dan blijft je koplamp licht voor een aantal seconden branden zodat jij je voordeur en slot van je voordeur kunt zien en vinden.

Follow me home.

Offline timo__

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #17 Gepost op: 19:09:04, dinsdag 12 februari 2013 »
Ruitenwisser bladen vervangen juke? Even de auto op contact zetten. Daarna sleutel verwijderen uit slot (van contact af).
Vervolgens de rechter hendel naar je toe halen --> de ruiten wissers zullen tevoorschijn komen en halverwege de ruit blijven staan.

Offline timo__

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #18 Gepost op: 19:10:16, dinsdag 12 februari 2013 »
Mooie juke overigens!

Offline Juke Driver

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #19 Gepost op: 23:05:56, dinsdag 12 februari 2013 »
hey timo, merci voor de tips.

Die follow me home functie had ik al geprobeerd maar werkte niet. Maar het kan zijn dat dit niet werkte omdat ik mijn licht constant heb opstaan. Morgen eens proberen als dat uitstaat.

Mensen met meer tips altips , altijd welkom.

grtz

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #20 Gepost op: 10:11:21, woensdag 13 februari 2013 »
Welkom mede Juke rijder!

idd, op auto stand zetten dan werkt die wel.
Een keer de hendel naar je toe is 30 seconden.
Dit kan je 4 keer doen dan blijft die 2 minuten aanstaan.

elektrische spiegels zijn denk ik niet helemaal voorbereid. De bedrading zal er liggen, maar denk dat je spiegel unit zonder motortje is ;)

Offline Juke Driver

• NCN Forum Member
  • **
  • Powned by NCN
« Reactie #21 Gepost op: 10:59:05, woensdag 13 februari 2013 »
heb wel geen auto stand op mijn lichten , maar zal het deze avond als ik terug kom even testen als het wel werkt als de lichten uitstaan.

toch bedankt voor de info.

Iemand trouwens ideeen waar ik best voetverlichtin g vanaf tak. Wil dat de verlichting aan gaat als de deuren open gaan of als de afstandsbedien ing de deuren unlockt.

grtz

Offline Reality

• NCN Forum Member
« Reactie #22 Gepost op: 11:47:50, woensdag 13 februari 2013 »
heb wel geen auto stand op mijn lichten , maar zal het deze avond als ik terug kom even testen als het wel werkt als de lichten uitstaan.

Iemand trouwens ideeen waar ik best voetverlichtin g vanaf tak. Wil dat de verlichting aan gaat als de deuren open gaan of als de afstandsbedien ing de deuren unlockt.

grtz

Van je interieurverli chting, moet je even kijken in een elektrischsche ma welke draad je moet hebben.

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #23 Gepost op: 13:02:14, woensdag 13 februari 2013 »

grtz

ja kan hem van de binnen verlichting aftakken (boven de spiegel in je plafond)
wel even door meten en goed aansluiten, aangezien deze met een continue plus is en min geschakeld

vanaf daar via een deurstijl of voorraam stijl naar beneden en voila ;)