Het HHO project is voortgezet met de set die er nu in zit.
Door toevoeging van een electrolyt (naOH) en methyl alcohol, in gepaste berekende dosering (op aanraden van een doctorandus in scheikunde en natuurkunde) heb ik het systeem nu zo ver dat het draait op 14 - 16 ampère en per plaat (14x) 2.1 volt genereert.
Het apparaat levert nu na meting met flow-meter 1275,23 cc gas per minuut, en dat was voor de toevoeging nog geen 800 cc per minuut.
feitelijk levert het nu genoeg gas om merkbaar resultaat te zien, ik zal zien na 100 km exact wat ik moet tanken.
heb zonder apparaat halve tank leeg gereden en km stand en aantal liter genoteerd, dit doe ik straks weer met gebruik van systeem.
zie ik enig verschil dan ga ik een volledige tank leeg rijden met, en een zonder gebruik van systeem.
en de bevindingen daarvan horen jullie wel weer.
Ik heb ook nog even een testje gedaan met het gas, een lab.brandertje laten branden op het waterstof... ging prima.
daarna gas in blikje opgesloten en laten ploffen.
en zo ook met benzinedamp en gas... dikke knal
dus een toegevoegde waarde lijkt het me wel te zijn.
de lambda sonde is omzeild met elektronica zo dat motormanagemen t niet ingrijpt ivm een te arm mengsel.
we zullen zien..
heel veel op internep gelezen over deze materie, en vond er heel veel ROTZOOI tussen maar ook een hoop scammers en tegenstanders die dit onderwerp de grond in lullen.
ik zeg maar zo, het heeft me niks gekost, en werkt het of werkt het niet...heeft het me nog steeds niks gekost behalve enige tijd.
merk ik positief verschil dan blijft de set er in, merk ik geen donder dan vliegt het er uit.