Jezus, wat een reacties. Thanks mensen! En voor het welkom heten uiteraard

Mijn broertje had, als ik het me goed herinner, een oude 100NX (targa?).. haha om nou te zeggen dat ik in die bak graag naar de Noordkaap en terug zou willen rijden... neeuuuhh.... :) maar goed, lag misschien aan die auto.. Jullie raden die wel aan? Degelijk, hoor ik?
Ik ga trouwens redelijk blanco het onderwerp auto's in.. dus wordt flink Googlen...
Die Nissan 16 Sunny cabrio, nice :) Maar die ga ik niet ophalen.. ook nog wat te prijzig..
MG F, Alfa Spider, BMW E30 cabrio, VW golf I Cabrio, Opel Kadett Cabrio -- goeie! Ga ik zeker even achteraan..
@Laurens, lachuh, ik wil graag dit jaar omdat het me nu goed uitkomt, maar als het niet lukt, ga ik volgend jaar, begreep dat ze sowieso weer van start gaan rond dezelfde tijd in 2013..
@Wickydude, volgens mij zijn er vorig ook niet 4x4's meegereden, en ja, ze stellen weinig eisen aan de auto. Maar kan me voorstellen dat ie niet te laag moet zijn. En er rijden sowieso wel 4x4's mee, en volgens mij is de insteek van hun Challenges dat de teams elkaar helpen en juist gezamenlijk de tussenpunten en finish bereiken, dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om :) Toffe bak die Land rover, wil toch de optie om een eventuele derde bijrijder mee te nemen open houden, en zie hem/haar niet zo snel daar achterin zitten richting Noordkaap :)
@Freek: Waar woon je precies?