Hier ben ik weer, zelf nooit eerder een Nissan gehad, mijn ouders daarintegen hebben nooit anders gereden! Vandaar dat ik hier wel vaker heb rondgekeken. Ik reed tot nu toe altijd Citroen (cx 2.5 td break uit 1983) maar wil een auto waar ik minder tijd in hoef te steken om t rijdend te houden! Gisteren c.a. 800 km gereden op zoek naar een geschikte opvolger (t was de bedoeling dat t een Xantia zou worden) maar wat ik aantrof was om te huilen! Ook nog even bij mijn neef langs geweest, die heeft 2 P11's staan (dealer) maar die waren aardig aan de prijs.
Dus i-net op gedoken en een goeie kandidaat gevonden!
Met als gevolg dat ik vandaag een P11 estate heb aangeschaft! C.a. 170k op de klok, deukje en krasje hier en daar. Maar voor een auto van deze leeftijd ziet ie er niet verkeed uit! T is een trend, dus elec ramen, dakrails, chromen deurgrepen en natuurlijk AC! T enige dat er niet op zit zijn LMV (dacht dat dat standaard was op een trend?, maar zie ze wel vaker zonder)
Verder zit op de linker as van de ruitenwisser erg veel speling, komt zelfs tegen de motork aan, en de arm is al redelijk ingesleten. Is hier een quick fix voor? Of gaat me dit toch nog veel kosten?
o ja, hij heeft natuurlijk een roestplekje op de achterklep net onder de ruit.
Ik zal aan t eind van de week wel wat picjes posten, vrijdag ga ik em halen!
Geeetzzzzz Rusty