Auteur Topic: Aftertalk Aftersummer-meet 14-10-2012  (gelezen 87941 keer)

Offline Pascal P11GT

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • primera boy
Re: Aftertalk Aftersummer-meet 14-10-2012
« Reactie #90 Gepost op: 22:28:42, donderdag 25 oktober 2012 »
Ik rij tegen woordig seat en een scooby 
De p10 komt  der aan is bijna klaar

Offline The Mini R

• NCN Club Member of the Month MEI
  • NCN Club Member
  • *
  • Jong geleerd is oud gedaan
    • http://www.geocities.com/gtirmania
« Reactie #91 Gepost op: 22:38:27, vrijdag 26 oktober 2012 »
Harry, dat ben ik dus geweest (wie anders zou er iets over LED's moeten vragen he :P). Thnx voor de info. Ik heb je op de terugweg net na Nieuwegein nog ingehaald en toen ik voor je reed had je de DRL's ook aan. Staat de Micra prima! Maar toch moet ik zeggen dat ik voor een set van Philips ga (heb ik al een tijdje op het oog). In mijn Almera had ik Hella's en die kwaliteit is mij goed bevallen, maar de Hella's zijn qua hoogte nu te groot om in de Auris te monteren. Deze set is dan ook wel ff een slag duurder, maar prijs/kwaliteit wil ik dan wel voor betalen. (uiteraard niks tegen de keus voor jou LED's!)

Geeft niet hoor  ;) voor mij was het de perfecte keuze daar deze netjes in de bumper pasten qua maatvoering en ik er zeer happy mee ben qua uitstraling en zoals je al zei je wordt ermee gezien in een Micra 8)
« Laatst bewerkt op: 22:42:06, vrijdag 26 oktober 2012 door The Mini R »

Offline masterpivo

• NCN Meeste aftermarket verlichting 2009
  • NCN Forum Member
  • '09 Toyota Auris 2.2D4d D-CAT GT180
« Reactie #92 Gepost op: 00:27:14, maandag 29 oktober 2012 »
Geeft niet hoor  ;) voor mij was het de perfecte keuze daar deze netjes in de bumper pasten qua maatvoering en ik er zeer happy mee ben qua uitstraling en zoals je al zei je wordt ermee gezien in een Micra 8)
Dat zowiezo! Het blijft nog altijd apart om een 'oudere auto', welk merk type of wat dan ook tegen te komen waarbij je een setje DRL's ziet branden ;) Zoiets let ik dan weer wel op :) En idd, deze passen netjes op de plek van je mistlichten dus dat is lekker hendig!

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #93 Gepost op: 18:06:13, zaterdag 03 november 2012 »
Foto album gevuld