Zoals jullie zien heb ik alweer een week geen tijd gehad om het forum weer eens te bezoeken. Bij deze dan eindelijk

Ik was er (zoals jullie gewend zijn van mij) pas een eindje in de middag. Op dat moment waren er nog voldoende auto's aanwezig en ik heb me dan ook weer goed kunnen vermaken. Hier en daar wat over de auto's en wat al niet meer geouwehoerd. Al met al een prima NCN meet geweest als je het mij vraagt.
Oh en nog iets iemand (sorry ben niet zo goed met namen onthouden ::)) had gevraagd naar mijn dagrijverlicht ing waar ik deze vandaan had. Bij deze de link. Ze kosten 47,50 euro maar dan heb je ook wat.
Harry, dat ben ik dus geweest (wie anders zou er iets over LED's moeten vragen he :P). Thnx voor de info. Ik heb je op de terugweg net na Nieuwegein nog ingehaald en toen ik voor je reed had je de DRL's ook aan. Staat de Micra prima! Maar toch moet ik zeggen dat ik voor een set van Philips ga (heb ik al een tijdje op het oog). In mijn Almera had ik Hella's en die kwaliteit is mij goed bevallen, maar de Hella's zijn qua hoogte nu te groot om in de Auris te monteren. Deze set is dan ook wel ff een slag duurder, maar prijs/kwaliteit wil ik dan wel voor betalen. (uiteraard niks tegen de keus voor jou LED's!)
Ik ook britt vond erg leuk
Ik heb je net gemist dan! Zag wel toen ik er net was dat die Scooby weg reed, maar kon er ff niet uit opmaken dat jij het was

Wist trouwens niet eens dat je overgestapt (of erbij?) was naar Subaru.. :P Wat ik zo in die korte tijd kon zien wel een net exemplaar.