Auteur Topic: Primera P11 GT Gekocht!  (gelezen 61709 keer)

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
  • Powered by NCN
Re: Ook maar is voorstellen(Nog nissan zoekende )
« Reactie #15 Gepost op: 18:15:35, woensdag 10 oktober 2012 »
mwah jeff  2.5 uur reizen , is op zich natuurlijk wel veel, maar niet veel voor zo´n GT als deze van kai.

Dit is natuurlijk een top auto die altijd netjes en met liefde is behandeld, je koopt hier zeker geen rommel.
Deze auto is ook nog eens gespoten, en het onderhoud is altijd goed uitgevoerd.
Deze auto is ook nog eens bekend bij ncn.

dus als je de prijs goed vindt, zou ik zeker eens een babbeltje met kai maken als ik jou was :)

Offline Jeff_717

• NCN Forum Member
  • **
  • Nissan Primera P11 GTSE
« Reactie #16 Gepost op: 18:28:59, woensdag 10 oktober 2012 »
Nou buiten de afstand, ik heb ook nog mijn golf. Misschien dit weekend maar is naar auto bedrijven gaan en kijken wat hun voor zo`n golf terug geven als mag ik dan denk ik blij zijn als ik er 1000 euro voor terug krijg en dat is gewoon veels te weinig. Heb geen plek voor 2 auto`s thuis anders was het wat makkelijker geweest. En ook kwa centen is het duur om een primera gt en golf gti op naam te hebben als 21 jarige.

Offline Forsaken

• NCN Forum Member
  • Powered by NCN
« Reactie #17 Gepost op: 16:21:06, donderdag 11 oktober 2012 »
ja een VW gti rijden is natuurlijk geld als water naar de zee brengen... :P zeker op 21 jarige leeftijd.

een gt is niks duurder kwa vaste lasten las een non gt denk ik.
Uiteraard wel wat duurder in mrb dan je nu gewend bent, maarja de auto is dan ook stukken groter en beter.

1000 euro voor een golf3 gti mwah dan neem ik aan dat je hem volledig gerestaureerd gereviseerd en alles hebt, zodat ie er als nieuw uitziet.
Ander mag je denk ik blij zijn met 500.

iig succes met de zoektocht en uiteraard welkom hier :)

Offline Jeff_717

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #18 Gepost op: 18:56:47, donderdag 11 oktober 2012 »
voor 1000 heb je een afgetrapte. Voor 500 een sloop bak. Voor een nette mk3 gti liggen de prijzen tussen de 2500 en 4000 euro, beetje afhankelijk van de uitrusting en km stand.
Zo te horen heb je vw niet zo hoog liggen? :P Staat op internet een golf 3 vr6 in nieuw staat te koop voor net geen 10,000 euro. Vw`s zijn gewoon duur, kan het ook niet helpen.

Ontopic:
Zaterdag ga ik naar een primera GT kijken bij een nissan dealer. Wel wat hoge km stand van boven de 2 ton maar op foto`s ziet ie er wel netjes uit.
Ben benieuwd in ieder geval en ik hou jullie op de hoogte.

Offline barry

• NCN Mooiste project 2009
  • NCN Forum Member
  • Clubsponsor & member of the month januari 2008
    • timmer & onderhoudsbedrijf barry van 't veer
« Reactie #19 Gepost op: 19:23:49, donderdag 11 oktober 2012 »
Wat is nu 2,5 uur, je hebt dan wel een goede auto, dat is ook wat waard ;)

Offline Jeff_717

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #20 Gepost op: 17:18:27, zaterdag 13 oktober 2012 »
Heb vandaag een proefrit in een primera p11 GT gemaakt, was toch wel eens benieuwd hoe zo`n auto rijd. Auto reed lekker en schakelde goed en zag er kwa uiterlijk ook nog bijna als nieuw uit. ( tuurlijk wel hier en daar een plekje maar niks extreems )
Alleen de auto heeft meer als 200,000 km gelopen, er zit wel een compleet ingevuld onderhouds boekje bij de auto. Hoe veel km kan zo`n blok aan? Mijn pa rijd ook een p11 maar dan een 1.6 en heeft er inmiddels als 250,000km op zitten met als grootste koste post een nieuwe koppeling maar verder niks. Is een 2.0 ook zo betrouwbaar?

Offline Jan-Paul

• NCN Club V.I.P
  • *
Re: Ook maar is voorstellen( Proefrit in primera P11 gt gemaakt )
« Reactie #21 Gepost op: 17:56:35, zaterdag 13 oktober 2012 »
Een 2.0 is ook zo betrouwbaar, kan ook makkelijk 5 ton aan. Bij specifiek de GT's kan het olieverbruik iets hoger zijn dan bij een normale 2.0, maar dat is niets schokkends of extreems.

Offline Rik N16

• NCN Club V.I.P
  • *
« Reactie #22 Gepost op: 18:40:24, zaterdag 13 oktober 2012 »
Mijn pa heeft een P10 2.0 op lpg gehad en die heeft hem doorgereden tot 333.000 km en ik heb een P10 eGT gehad die 280.000 op klok had staan. En dat zijn geen uitzonderingen ;)

Offline Jeff_717

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #23 Gepost op: 18:51:18, zaterdag 13 oktober 2012 »
Van het olie verbruik wist ik ja. Maar km stand is dus niks om je zorgen over te maken.  8)
Twijfel nu wel flink. Deze week maar is goed over nadenken. Misschien volgend weekend maar weer is een proefrit maken en de knoop door hakken, was met de regen van vandaag ook weinig aan om een stukje te rijden.

Offline wickydude

• NCN Forum Member
« Reactie #24 Gepost op: 19:46:09, zaterdag 13 oktober 2012 »
Welkom ook!

Om er nog 2 cent bij te doen:
Er is hier op het forum iemand die de teller op 471000+ heeft staan op lpg. Nog ergens 385000 langs zien komen, en 335000 of zo. Het voordeelis dat de aanschafprijs vrij laag is, waardoor je afschrijving ook laag is. Onderhoud kan dan weer iets hoger uitvallen, maar er zijn inmiddels zo veel exemplaren op de sloop beland dat gebruikte onderdelen meestal ook wel te vinden zijn. En in mijn ervaring gaan autos met 60.000 km ook wel eens stuk...

Offline lizard

• Nieuwkomer van 2011
  • NCN Forum Member
« Reactie #25 Gepost op: 19:53:11, zaterdag 13 oktober 2012 »
ook een beetje laat maar alsnog welkom....

en wat is nou 200.000 km...mijn GT heeft nu 280.000 km gelopen...haal t de 238 en van 0 -100 is die nog behoorlijk rap...

wel op tijd olie bijvullen....v erder kan je natuurlijk wat onderhoud verwachten van een auto van 14 jaar oud...maar als je er eenmaal dagelijks inrijd....heer lijk....

Offline Jeff_717

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #26 Gepost op: 19:54:13, zaterdag 13 oktober 2012 »
Dat is mooi om te horen! Is nu wel heel verleidelijk de dealer een mailtje te sturen of ik volgend weekend niet nog even langs kan komen.
« Laatst bewerkt op: 19:56:02, zaterdag 13 oktober 2012 door Jeff_717 »

Offline Stephan0501

• NCN Forum Member
« Reactie #27 Gepost op: 21:55:32, zaterdag 13 oktober 2012 »
Welkom en succes naar je zoektocht naar een nissan, met een GT zit je goed in ieder geval  O0

SR20 blokken zijn bewezen de sterkste en meest betrouwbare blokken die nissan gebouwd heeft.

Offline primera se

• NCN Club Member
  • *
« Reactie #28 Gepost op: 22:03:53, zaterdag 13 oktober 2012 »
Welkom en succes naar je zoektocht naar een nissan, met een GT zit je goed in ieder geval  O0

SR20 blokken zijn bewezen de sterkste en meest betrouwbare blokken die nissan gebouwd heeft.

Naast de RB's, die mogen er ook zijn ;)

Maar zoals gezegd is 200k niet echt schrikbarend, zelfs nog aan de lage kant in vergelijking met menig ander SR20 blok die hier rondrijdt of op marktplaats staat ofzo. En als ie gewoon goed rijdt en reageert dan is er niet veel loos.

Offline Jeff_717

• NCN Forum Member
  • **
« Reactie #29 Gepost op: 20:32:24, zondag 14 oktober 2012 »
Aan de km stand zal het dus niet liggen.