Auteur Topic: Aftertalk Nurmeet 17 t/m 19 augustus  (gelezen 13378 keer)

Offline Laurens

• NCN Forum Member
  • Geslacht: Man
Aftertalk Nurmeet 17 t/m 19 augustus
« Gepost op: 09:07:09, maandag 20 augustus 2012 »
Ik heb er niks van meegekregen  :applaus:

Zaterdagmiddag is Michael naar Arnhem gekomen om wat aan de P11 te klussen.
Als toetje bij het lokale turkse winkeltje ff een watermeloen gekocht; dit was de kleinste die ze hadden  :wedgie1:

's Avonds filmpje gekeken en tegen twaalven gaan pitten voor zover dat lukte in die hitte.

Volgende ochtend relaxt opgestaan, paar bammen met ei en kaas gemaakt en genoeg fris en Desperados ingepakt. Ingewikkeld met aluminiumfolie, handdoeken en in een plastic tas om de koelkastkou een beetje vast te laten houden.

Rond 08.30u de klapstoelen uit de berging gehaald en alles in de Seat gedonderd, auto volgetankt met de pas en toen hadden 700 km gratis actieradius  :applaus:

Cruise control aan op 140 km/h, zonnebril op, aircotje aan, muziekje erbij en lekker toeren! Was goed te doen en 2,5u later waren we bij de Ring.

Het was zo teringheet (heb 36 graden gezien op een gegeven moment) dat we alleen maar kijkplekken hebben bezocht.

Over een hek geklommen en op het dak van een marshall-hok gezeten in de schaduw.

Ondanks de hitte eigenlijk nog veel te veel gelopen, ben behoorlijk goudbruinkroka nt geworden. Tussendoor een beetje eten, veul drinken en genieten van alles wat voorbij kwam jagen.
Ook lang bij Adenauer Forst gezeten, waren er weer genoeg die rechtdoor schoten en ook de Ring-taxi is daar gespind :P

's Avonds pizza en weissbier bij Giulia in Adenau gegeten en naar huis gegaan tegen een uurtje of 20.00u.

Na thuiskomst had de Seat nog 250km actieradius over dus dit weekend heeft ons alleen een beetje voer gekost :P

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
Re: Aftertalk Nurmeet 17 t/m 19 augustus
« Reactie #1 Gepost op: 11:25:58, maandag 20 augustus 2012 »
leuk verslagje en heerlijk zo'n seat!  met al mijn BC racing perikelen, heb ik besloten niet te gaan. De wagen is weer volledig OEM, dus dat wordt een ander keertje maar weer die kant op.

met of zonder BC Racing alleen wel verlaagd!

Offline Laurens

• NCN Forum Member
« Reactie #2 Gepost op: 11:32:46, maandag 20 augustus 2012 »
Als je weer gaat, laat het maar weten.

edit

De leasert heeft nu ook een Ring-sticker  ^-^
Niet omdat de Ibiza een rondje over de baan heb gestuurd, dat risico is me veul te groot, maar zie het maar als een fan-sticker ;)

Dus nu staan er op het parkeerterrein bij mn flatje al 2 Ringstickers :P
« Laatst bewerkt op: 11:35:08, maandag 20 augustus 2012 door Laurens PNut »

Offline Colinissan

• NCN Mooiste interieur 2010
  • NCN Forum Member
« Reactie #3 Gepost op: 14:32:22, maandag 20 augustus 2012 »
Als je weer gaat, laat het maar weten.

edit

De leasert heeft nu ook een Ring-sticker  ^-^
Niet omdat de Ibiza een rondje over de baan heb gestuurd, dat risico is me veul te groot, maar zie het maar als een fan-sticker ;)

Dus nu staan er op het parkeerterrein bij mn flatje al 2 Ringstickers :P

dat zeker tzt. krijg nu al afkickingsvers chijnselen LOL